Gå til innhold

Jay-z / Linking par - Collision Course

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Jeg har et eksemplar (orginal) før utgivelsen.

jeg vil bare si at dette er et sykt mesterverk, da tenker ikke ikke bare på tekstene siden det er jo gammle sanger, men hvordan de har mixa det sammens. Jeg anbefaler denne CDen.

hva er deres synspunker, til dere som har hørt sangene

01: Dirt Off Your Shoulder/lying

02: Big Pimpin/papercut

03: Jigga What/faint

04: Numb/encore

05: Izzo/in The End

06: Points Of Authority/99 Problems

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må ærlig si at eg er svært skeptisk til dette...

Virker mest som enda en "tjene-enda-mer-penger-på-linkin-park" konsept...

Men at du er skeptisk til Linkin Park er jo ikke noe nytt :p

Du har jo kritisert Linkin Park så fort det er en diskusjon om dem, men for guds skyld, du ska få ha din mening, men kom ikke som en bombe at du va skeptisk til dette å ;)

Lenke til kommentar

Om folk ikkje har høyrt det ein gang, kva er poenget med å quote den der? Det blir som å skrive "Har sikkert elendig ytelse" om Intel lanserte ein ny Celeron prosessor. Og om du har høyrt det, og framleis ikkje liker det, så er det nok å poste ein gang.

Lenke til kommentar
Om folk ikkje har høyrt det ein gang, kva er poenget med å quote den der? Det blir som å skrive "Har sikkert elendig ytelse" om Intel lanserte ein ny Celeron prosessor. Og om du har høyrt det, og framleis ikkje liker det, så er det nok å poste ein gang.

................jeg har hørt den derne encore/numb

Lenke til kommentar

For han er det kanskje det?

Nokon synest 50 Cent er fantastisk og ei guds gave, mens eg kan ikkje utstå det. Og du skal komme opp med noko ganske smart om du skal være nyskapende i dagens musikkbransje.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i?

Respekter andres smak.

Dette er resirkulert remixoppgulp fra begge parter. Linkin Park er flinke til å skvise hver eneste dråpe ut av pengepuppen.

Dette er ikke et "sykt mesterverk", dette er en stor kabel! Lagt av Satan sjæl, en stinkende og dampende kabel. Trekk pusten dypt inn...hør på skiva en gang til. "Hei, det er en stor dritt jo!" Det stemmer, gutten min...

Ja, DET var respektløst...men gjett hva? Jeg gidder ikke være politisk korrekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...