Pufhead Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei jeg lurer på hvor jeg får kjøpt en spesiel kabel eller no ikke no sånt som normale runde kabler men en flat svart kabel en sånt noen av dere har sikkert fått med en sån tynn nettverks kabel når dere kjøpte en ISDN boks eller no sånt no vet dere om man bare kan få kjøpt en sån kabel løs runt 100 meter eller no? takker så mye for svar Endret 30. november 2004 av MR-X666 Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 *pust, pes* For et maraton. hint: . Det kan være en kominasjon av mangel på pungtum og tid på døgnet, men fikk ingenting ut av hva du skrev Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis jeg forsto deg riktig, du er på jakt etter en helt vanlig telefon-kabel med 4 ledere? Slikt får du nemlig på rull. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 8 ledere jeg kan prøve og ta bilde av den av dem jeg har Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er en grunn for at T'en i UTP står "Twisted" Tror ikke du kan ha lange kablelen med en ikke-twisted flat kabel viss du skal kjøre 100 eller 10 Mb/s Ethernet på den... Lenke til kommentar
husmann Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvor i systemet ditt skal du ha kabelen du ønsker - før eller etter ISDN-boksen. Kan ikke skjønne annet enn at uansett før eller etter trenger ikke kablen være revolvert/twisted. Trenger du en lang kabel med enten Rj 11 eller Rj 45-plugger på? Kabel før og etter en ISDN-boks kan vel være PTS også, må ikke være noen flatkabel, ei heller twisted. Kan du gi oss noen svar på noe av dette kan det hende vi kan hjelpe deg. Endret 30. november 2004 av husmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå