kakcoo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) I dag fikk jeg endelig mi MX1000. Bestilte musa i slutten av august fra komplett. Jeg var veldig spent på hvordan denne laseren så ut (er laserfanatiker) og fant ut at det er en IR/NIR-laser. Jeg tok frem et DV-kamera med IR-funksjon og knipset noen bilder av vidunderet Kameraet hadde litt problemer med å fokusere i mørket. Endret 30. november 2004 av kakcoo Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå er ikke mx1000 det nye hotte på markedet liksom Og no offence, web-cam eller ikke, men har aldri sett dårligere bilder Ellers: bestilte i august sa du.. Det var da veldig for kø Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Kommer ann på hva du krever av ei mus da. Jeg som driver med design og 3d krever ei mus som ligger godt i hånda, har god presisjon og har praktiske finesser som horisontal scroll. Bildene er tatt med et crappy DV-kamera. Siden laseren er infrarød kan man ikke bruke et vanlig kamera. Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fin seng og stol du hadde forresten Da mente jeg mer at mx 1000 finnes det haugevis av bilder av og begynner å bli relativt gammel. Ellers så høres det ut som om det er musen for deg god natt Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kule bilder av laseren. Men du burde kanskje skifte emnefelt, siden de fleste driter i om du har fått deg ny mus. Men bildene var bra. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 På noen av bildene er jo ikke musa med engang? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 På noen av bildene er jo ikke musa med engang? det var det jeg skulle spørre om Noen farge bilder med musa på ? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 På noen av bildene er jo ikke musa med engang? det var det jeg skulle spørre om Noen farge bilder med musa på ? Eh, bildene skal jo vise laseren i aksjon. Den kan man ikke se med det blotte øye eller med et vanlig kamera... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er vel ikke musa som står i fokus her, men laseren... Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvor er laseren på dette bilde da? http://home.no/kakcoo/ir-laser/Bilde%20012.jpg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hmm, ok men ville hatt et bilde av musa uansett, har aldri sett den jeg. men jeg kan jo altids ta en tur på komplett Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jah dette var jo interresant å vite, du har fått mx1000 musa. De bildene der... wohoo, slik musa ser ut i svarthvitt altså.. ja da vet jeg det... Meget nyttig info takk. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 når du beveger den mot veggen så langt unna som du står og tar bilder, beveger den seg på skjermen da ? Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jah dette var jo interresant å vite, du har fått mx1000 musa. De bildene der... wohoo, slik musa ser ut i svarthvitt altså.. ja da vet jeg det... Meget nyttig info konservativ_woot.gif takk. Ikke no probem når du beveger den mot veggen så langt unna som du står og tar bilder, beveger den seg på skjermen da ? Neida. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Som sagt, det er ikke musa som er temaet her. Det er laseren han har tatt bilder av, og det forklarer bildene og kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå