MatsN Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 heisann skal ha meg en hightech x800xt pe iceQ.. og det jeg lurer på er om det tar mer strøm enn vanlig x800xt pe pga viften.. så har jeg bare en shuttle med 250W.. har også hørt at strømforsyneren på en shuttle er sterk og skal funke med et vanlig x800xt.. vet også at det tar 2 slots.. finner vell en løsning der og..men hvis noen har noen smarte løsninger så kom med di Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Den skal funke på samme måte. Går rundt med et lavere turtall den vifta, så kanskje den trekker mindre strøm? Du må vel ta av hele dekselet du da, eller skjære vekk deler av det...? Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 kappe et fint hull tenker jeg.. men er du ikke sikker på det med strømmen.. hadde vært litt kjipt og kjøpt kortet så hadde det ikke funket.. noen tabeller etc? derfor jeg også kjøper iceQ er jo at det blir så varmt i shuttle men den kjøler jo bra Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis agp sporet er det ytterste,er det da noen åpning for der lufta blåses ut. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 agp sporet er yterst ja.. men kabinett "veggen" går tett opp på.. så må kutte hull Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Bare en ting. Jeg vet ikke helt hvor du hadde tenkt å kjøpe dette kortet men jeg la merke til at kortet ser ut til å ha bekreftet ankomst 5/12 på databutikken. I tillegg koster det 500 kr mindre der enn netshop. Greit å vite kanskje? http://www.databutikken.com/no/default.php...HTEXRADX800XTIC Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 hehe.. takk for svar men kjøper det et annet sted.. igjennom en jobb.. for det ganske billig til en sånn 3000 kr elns. men ellers takk .. men ingen som vet noe mer om strømmen? det er det jeg lurer mest på Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er vel en ATI Silencer 4 som sitter på dette kortet,og henter vel strøm fra kontakten på skjermkortet.Tror ikke den bruker noe særlig mye mere strøm enn vanlige vifter. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 ok.. men det er sånn med egen strømkontakt dings på alle x800 kortene Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ati silencer og shuttle passer ikke sammen Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 vet d.. kappe hull ib siden av kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå