Macint0sh Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Frem til nå har vi bare sett på matter spesielt laget for gaming. Mange har sikkert lurt på om det faktisk er noen vits å lange ut flere hundrelapper for ei musmatte, og hvorvidt disse fancy mattene faktisk er bedre enn den klassiske matta du kan kjøpe overalt. Hvordan klarer en helt ordinært tøymatte seg i konkurranse med tungvekterne? Les hele omtalen her Lenke til kommentar
Petrus Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg kjøpte en lågis musmatte på ikea til 5kr. Beste musmatten jeg noen gang har prøvd. Du kan beskue den selv her: http://www.ikea.se/product_presentation/sh...RT&id=2117,2116 (Den jeg har er rosa da selvfølgelig) Ellers bra artikkel! Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Lågis-matte er toppers! Den sitter som støpt til bordet og det beste er jo prisen, to for en tier! Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har en Ferrari[logo) matte jeg :smile: kostet omtrent en hundrings i Italia. er storfornøyd med den! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Vel, rosa tøymatte er sikkert greit, blå er selfølgelig best (det har jeg), men ligg for all del langt unna grønne! De er kjempedårlige, og så løsner tøylaget fra skummgummilaget kjempefort. _________________ http://www.stud.ntnu.no/~omland - Signaturer er for pyser [ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-05-30 20:43 ] Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 20:07, Petrus skrev:Jeg kjøpte en lågis musmatte på ikea til 5kr. Beste musmatten jeg noen gang har prøvd.Du kan beskue den selv her:http://www.ikea.se/product_presentation/sh...RT&id=2117,2116(Den jeg har er rosa da selvfølgelig)Ellers bra artikkel! bøffa en sånn en fra en kamerat; den var digg ass :smile: men nå skulle han ha den igjen så jg for vel bli med mor og far på neste handlerunde te ikea :smile: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 func surface 1030! The musematte to rule the musematters (??!!"!%#¤) DrE Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Dere burde prøve en av Biltemas musematter, har ei til 15 kroner, antiskligummi under, glatt semi-hardplastikk til overflate. Perfekt musematte! Test den. Jeez Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Men har dere testet Allsop Musmattene? (de fåes i forskjellige farger, og har dråpe tekstur) Det er ganse bra saker spør du meg... Såklart, den glir ikke så bra som på naboes funq, men det holder. Dessuten blir den ikke slitt så fort som den "blå mattta", og mister ikke formen ved bøying. Sist men ikke minst, den ligger rolig på pulten. Har noen prisen på denne Allsop musmatten, jeg vet den selges på Elkjøp (Elkjip) [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-05-31 09:07 ] Lenke til kommentar
maggen Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Synes kanskje denne "terningkastingen" over musmatter begynner å ta litt av... Er det noen matter som har fått dårligere enn en god 4er? Jeg ser for meg at neste test må være "ha musa direkte på bordet". Stooor overflate, ingen ekkel kant å hvile håndleddet på, rører seg aldri uansett hvor mye du beveger på musen, men desverre ikke holder for musledningen.... svak 4er -magnus Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Musemattene du får på StartIT når du handler der er geniale med forklaring på hva alt inne i en pc er :razz: Sikkert ganske like tøy mattene men den er tung, og sklir ikke i det hele tatt 5 mm høy Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 09:52, magGen skrev:Synes kanskje denne "terningkastingen" over musmatter begynner å ta litt av... Er det noen matter som har fått dårligere enn en god 4er?Jeg ser for meg at neste test må være "ha musa direkte på bordet". Stooor overflate, ingen ekkel kant å hvile håndleddet på, rører seg aldri uansett hvor mye du beveger på musen, men desverre ikke holder for musledningen.... svak 4er-magnus At vi sammenligner en ordinær blå tøymatte med de spesiallagde musmattene var i våre øyne en test som var helt på sin plass. 4eren viser jo også at det er en forskjell, men kanskje ikke så stor som man kunne forventet. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Dere kunne jo testa allsop musematte. Det er en tøymatte av kvalitet. Mange, inkludert meg, bruker den til fordel for dyre plastmatter. Poenget er ikke at musa skal fly bortover matta bare man ser på den, glien skal være PASSE (som forøvrig er smak og behag). Og min ms explorer 3 glir akkurat passe bortover allsopen med mouse skatez på. Enda en fordel med tøymatter er at skatezene ikke blir slitt ut på en uke, som de blir med harde plast-/is-/stål-/stein-/tre-matter. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 DELL musemattene er dritgode, de har en ruglete overflate. like god som en giganta! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg bruker nå en musematte jeg fikk fikk fra ABB eller no, den er konge! Sterk 4'er for den! Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 har fUnc og en vanlig dell computers tøy matte fra 1992 eller no :razz: Den er ganske bra.. like bra som fUncen iaff :] Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 jeg har en everglide giganta med unreal turnament logo. Jeg ble forbauset over forskjellen fra min gamle til denna. Det sier mye når jeg har optisk gnager(mus da hvis det er så nøye).Her er det mange som sier at de liker lavpris matter så veldig mye. Da spør jeg bare om de har testa en av de dyre som f.eks. func 1030, icemat, eller everglide giganta. Da tror jeg de blir forbausa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg