Thombr86 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Har lenge prøvd å komme igang med 3D og har lekt bittelitt med Bryce og Blender3D, men det går ikke akurat fremover. Lurte derfor på om at noen har gode tutorials som jeg kan lære meg å lage "pene" ting, med pene tenker jeg på ting som faktisk ser ut som noe annet en en klatt. Bryce virker på meg som det som er lettest å jobbe med, og derfor er det vel det som er mest aktuelt for meg, men som sagt så var det tutorials jeg var på jakt etter, gratise sådan, som jeg lærer av. Edit: jeg vet at Google gir meg svar, men MANGE av de tutorialene er slike "buseigjennomogikkelæreendrittav" tutorial Endret 29. november 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Blender-manual. Den er LANG (over 600 sider), men verdt det! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Takk, holder på å laste den ned nå, 32MB.. Mange bilder? Virker som du har lest den, er den lettfattelig? Lærte du mye av den? Kan jeg få se noe du har laget, hvis du har laget noe? Edit, var skrevet om denne siden i den manualen.. Endret 30. november 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå