Gå til innhold

Hvordan fjerne "boing"- lyd i IE?

Foxtrot

Anbefalte innlegg

Når jeg kombinerer å høre på musikk eller at noen ser på film fra pc'en samtidig som jeg surfer på nettet kommer det en "boing eller plupp" lyd fra feks hw.no sin hovedside. Deter ikke bra for hørselen min når jeg spiller høy musikk når denne lyden kommer. Det gjør faktisk vondt. Jeg vet at noen sier Opera, men det er ikke spørsmålet her. Jeg har ikke dette i Opera.

Jeg bruker Avant Browser i hovedsak og der er også denne grusomme lyden. Jeg mistenker at lyden kommer fra reklame på websidene.

er det noen som har løsning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du servicepack 2? Isåfall har IE innebygd popup-blocker da, som lager en ploing-lyd hver gang den blocker en popup. Lyden kan slås av i innstillingene der.

Evt. gå på sound&audio devices i kontrollpanelet og sette Sound Scheme (i sounds) til No sound. Så forsvinner alle de ekle windowslydene.

Kikk gjennom lista, alle events som har en lyd tilkobla har en liten høytaler ved sida. Så kan du bare slå den av.

Lenke til kommentar
Bruker du servicepack 2? Isåfall har IE innebygd popup-blocker da, som lager en ploing-lyd hver gang den blocker en popup. Lyden kan slås av i innstillingene der.

Evt. gå på sound&audio devices i kontrollpanelet og sette Sound Scheme (i sounds) til No sound. Så forsvinner alle de ekle windowslydene.

Kikk gjennom lista, alle events som har en lyd tilkobla har en liten høytaler ved sida. Så kan du bare slå den av.

Jeg har i Avant Browser fjernet varsling av pop-ups. Jeg fant ikke noen lyd under "Lyder og lydenheter" i "kontrollpanel". Jeg vet sannelig ikke hvor jeg kan fjerne denne forferdelige lyden.

Jeg har ikke SP2 og kommer ikke til å installere den i den nærmeste framtid da jeg har hatt den og ble mektig irritert over mange problemer i kjølevannet av SP2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...