potetgullmannen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) hvilket spill syntes dere har sett best ut på PS2 il nå? hvilket syntes dere ser flottest ut? selv syntes jeg at grand turismo 3 er det med flottest grafikk til nå... Endret 29. november 2004 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 er fan av final fantasy Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 ja final fantasy var helt sykt med sjuke videoer men i selve spillet var det noen hakk dårligere i grafikk enn GT3 syntes jeg Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Det er vanskelig å kåre noe slikt. Alle spill har forskjellig grafikkmotor og kan se pene ut på sin egen måte. Personlig synes jeg Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty har hatt den beste til nå (MGS3 snart i norge, da blir det kongen). Burnout 3 ser også overaskende bra ut. en ting er klart, Gran Turismo 4 kommer til å bli uovervinnelig. Endret 30. november 2004 av Snake Eater Lenke til kommentar
Campari Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Husker jeg var helt sjokka (på en positiv måte) av grafikken til Silent Hill 2 når det kom ut... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Killzone ser jo rimelig heftig ut. GT4 også. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Personlig synes jeg Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty har hatt den beste til nå (MGS3 snart i norge, da blir det kongen). Så enig så enig. The Getaway 1&2 har også ganske bra grafikk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Av hva jeg har sett hittil er det Gran Turismo 4 som topper den listen hos meg. Fikk hakeslipp da jeg så en video fra det på Spiderman. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Selv ble jeg veldig imponert av mgs3 sin grafikk etter å ha spilla det, utrolig flott hva de har klart å få ut av ps2,en Final Fantasy X sin grafikk likte jeg også veldig bra når det kom ut. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 jeg har speil den preludium eller hva det nå heter versjonen av GT4 eler hva det nå heter og kan ikke skille grafikken fra gt3... Lenke til kommentar
levilord Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vel, har hørt fra anmeldelser at killzone 2 setter ny standard på hva du kan vente deg i grafikk fra en playstation 2. men gran turismo 3 er jo heftig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå