P.D. Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har problemer med å laste inn og ut video til min G4 maskin. Jeg bruker et canon xm2 kamera og premiere 6.5. Jeg har også forsøkt å laste inn video i iMovie, men det programmet responderer heller ikke på xm2 kameraet. På firewire-informasjonen under Apple systemprofil står det at kameraet er tilsluttet. Noen som kjenner til problematikken? Jeg holder på med en jobb som bør være ferdig innen torsdag.. Vennlig hilsen Princess Di. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg kjenner ikke Mac, men uansett er det viktig at kameraet står i "Play" og ikke i "Rec". Ellers vil det ikke virke. Lenke til kommentar
svingen_the1 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) har samme probleme sjølv bare det er win32,bruker pinaccle 8.0 og den klarer og preview på kilden som er composite inn,men når eg trykk på start capture går dentilbake til "vanlig" rec mode og starter og ta opp fra kamera. følgt manualen men der står det ingen ting om det,veit det skal funke men får det ikkje til er JVC G53e fik fiksa det nå..prøvde bare alle knappene og til slutt fant eg ein knap som gjorde att det kom "video inn" opp i display tryke eg 1 gang til så starte den og ta opp så nå er vi på .net Endret 3. desember 2004 av svingen_the1 Lenke til kommentar
larole Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Etter at du har åpnet Premiere og bekreftet at du har kontakt med kamera, trykker du F5. Deretter velger du 'rec' og til slutt 'play'. Dette burde jo funke... Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå