mortenfin Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) hei!,,,,jeg har en creative muvo nx mp3 spiller. før en dag var d slik at jeg ikke fikk slette d som var på den, eller jeg fikk sletta d men d kom bare tilbake igjen av seg selv,,slik holdt jeg på leng og prøvde forskjelligen måter å fjærne d på,,,,til slutt formaterte jeg den. og da ble jeg kvitt alt. så la jeg innpå musikk og skulle slå den på men fikk bare bilde av et utropstegn......derfor leste jeg i papirene som følte med for å finne ut hva som var galt,,,,og der ser jeg at d står på en lappe:IMPORTAN! READ THIS FIRST!.....DO NOT use Windows format command on youre player. If you do, your player will not be avible to play music!.......*TABBE!!*...kan dette fikses eller er den ødelagt for alltid,,kan d være at jeg har mista noe programmvare etter formateringen? går det an å skaffe den igjen i så fall?,,,,,*lurer*.....kan noe plz gi meg et svar? takk på forhånd:P Endret 30. november 2004 av mortenfin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå