Master Casemod Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) hehe....nå har jeg endelig kommet i gang med moddinga av kabinettet mitt 1st time en kort beskrivelse av hva jeg har gjort. jeg har skjert vekk den stygge viftegrillen i siden av kabinettet( har Tt Skull) satte inn en ny viftegrill slik at det ble litt fetere jeg brukte "billigversionen" av dremeln fra clasern til å skjære ut hullet med....skal se at gnistene fløy bilder: nå: Før: må nesten si at jeg er stolt av meg selv ' vel...det var min første skikkelige mod Endret 30. november 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 det var jo bra til å være din første mod Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 har du flere bilder? og hva er dine videre planer for casemodding, det hørts ut som om du hadde flere ting du skulle ha gjort... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 takkk for responsen mine fremtidige planer er ikke planlagt enna men trur det skal bli luftehull øverst til en 120mm vifte...er ikke sikker. får se Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 DELTA!!!! sett det inn dit, microplex får inn deltavifter ganske snart om de ikke har de inne alerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå