ballemann Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Pantera - Hollow Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Bathory - A fine day to die Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Vel, for min del måtte det nok blitt Metallica - Orion. Tror det er den sangen som har "rørt" meg mest (selv uten vokal, musikk sier ofte mer enn 1000 ord for min del). Evt. Notting Else Matters. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) O-zone - Dragostea Din Tei, eller O-zone - Despre Tine. Neida Tro det eller ei, Metallica - Nothing Else Matters tror jeg. Digg sang Edit: Åj, det var visst flere som ville hatt Nothing Else Matters som begravelses sang =) Endret 20. desember 2004 av Stish Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tro det eller ei, Metallica - Nothing Else Matters tror jeg. Digg sang Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Her sto det mye dumt en gang. Endret 13. august 2007 av Neptun_ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mercury: Rev - The Dark Is Rinsing Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bruce Dickinson - Man of Sorrow el Iron Maiden - Fear of the Dark el en av sangene på Reise Resie albummet til rammstein Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Peter Gabriel- don`t give up Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Venom - Welcome To Hell. Lenke til kommentar
some_one Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke akkurat så hyggelig å tenke på sin egen begravelse, men jeg hadde valgt: Led Zeppelin med Stairway To Heaven eller Eric Clapton med Tears In Heaven Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 .. og hvis man skal ta av: Metallica - Battery Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Darkthrone- Fucked up and ready to die... Den tror jeg passer veldig godt, Den handler jo om døden så... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg skal ikke ha en begravelse i normal forstand, jeg skal skytes opp i verdensrommet, slik at jeg kan hvile i det evige vacuum.. Noe musikk har jeg ikke tenkt på Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bruce Dickinson - Man of Sorrowel Iron Maiden - Fear of the Dark el en av sangene på Reise Resie albummet til rammstein Man of Sorrow Eg ville vel hatt ein av desse: Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name Judas Priest - Beyond The Realms Of Death Iced Earth - A Question Of Heaven Blind Guardian - Harvest Of Sorrow ++++ Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Nightwish - Dead boy's poem ENIG DER Jepp, helt enig Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror jeg ville foretrukket Alice in chains med Down in a hole. Om ikke annet, så i alle fall for å avslutte det hele med et utrolig dårlig ordspill. Rain when I die ville vel heller ikke være helt ute av sin plass her på vestlandet... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvem er det som har den "9 million ways to die, choose one" hehe Ikke at den er bra men Og så har vi jo den "Forever young, do you realy want to live forever..." Noe ironisk ville vært U2 - Beutiful day. Får vel prøve å høre på musikk mens man kan, ørene blir så full av mark under jorden at det blir lite lyd der. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Forferdelig mange tåpelige forslag her...Iron Maiden? Rammstein? Hahaha! Makan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå