Itchy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Bjørn Eidsvåg - Eg ser Men den er pokker med trist.. Så alle sitter å hulker å griner kanskje Lisa Gerrard..som sånn mystisk musikk.. Endret 6. desember 2004 av Itchy Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Pink Floyd - High hopes Det hadde blitt en verdig begravelse Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Guns 'n roses - November rain Tenkte akkurat på det samme! me to er en utrolig bra sang.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nightwish - Dead boy's poem Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ehh... jeg ville ha likt om Daft Punk med One More Time stod på full guffe kirka Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det må vel enten bli DDE - Det går likar no, eller Queen - Another one bites the dust. Men igjen, jeg skal ikke begraves. Kroppen min skal bli sendt til et laboratorium i vitenskapens navn. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 DHHD - Funky Shit :!: Seriøst: Metallica - Nothing Else Matters, eller The Unforgiven Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Metallica - To live is to die bra sang ja Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Metallica - To live is to die bra sang ja Enig der ja, jeg har sagt til moren min viss jeg dør under 20/30 meter med vann eller noe annet så skal den spilles i min begravelse. Alternativer: Hell March fra Red Alert 1, har mange minner med den ja. Eller Dyers Eve av Metallica. Exodus - Good Day To Die passer også bra. Men Joe Satriani har også noen passende bla. Chords Of Life og Up In Flames når jeg blir kremert. Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Motörhead - Killed by Death Seriøst: Allegretto fra Beethovens 7. symfoni. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nightwish - Dead boy's poem ENIG DER Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Queen- Made in heaven , etter nærmere ettertanke. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg skulle gjerne hatt Deicide - In hell I burn (en herlig låt) spørs om de gjenlevende synes den er så herlig Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Enten At The Gates - And the world returned, eller Dark Tranquillity - The mind's I Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg leste i avisen Vårt Land her for ei god stund siden der det var noen som hadde John Lennon - Imagine i kirken. Det passet jo mildt sagt bra når teksten er som følger: Imagine there's no Heaven It's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Haha, de så vel ikke skogen for bare trær. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Busseruls - Sankt pauli blues!!! "Eg vil ha 16 lassaroner til og bære min kiste, og fire gamle horer til og danse på min grav. Og den gamle mann med ljåen, han skal være den siste som vandrer med i likfølget på veien til min grav. Halleluja alle sammen, stem opp med en sang, syng for denne sjømann for aller siste gang." Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Haha, den ville jeg og hatt Thorvald. Hehe, og på steinen min skulle det stått: "Nå er jeg endelig stille" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå