uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Metallica - When nothing else matters Både til bryllupet mitt og min død Lenke til kommentar
bailey Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sarah McLachlan - Angel : Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Eric Prydz - Call On Me, Musikkvideoen i storskjerm så klart. Hva med litt dårlig ironi for dagen? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Tror at valget faller på Amon Amarth - Victorious March Dersom det ikke må være så konservativt og det kan være litt mild rock vil jeg ha Iced Earth - Watching Over Me. Dersom det skal være klassiske saker, vil jeg ha Einaudi - Nefeli (klassisk pianomusikk). eught, som i eught fra #fallout? Endret 4. desember 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Madonna - Die Another Day :!: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uten tvil: Katatonia - Quiet World Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 om jeg får ønske en sang i min begravelse så skal det være Dj Jean-Jump Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Star wars Imperial march Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Highway to hell - ACDC Enig med den ja, rå sang! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Highway to hell - ACDC Enig med den ja, rå sang! Men i begravelsen din? Nei. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 [Men i begravelsen din? Nei. Hvorfor ikke? Motorveien til helvete er vel greit det,hehe (Håper du skjønte ironien) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Meshuggah - I + Manowar - Achilles, Agony & Extacy.... tjaa.. det blir ca. 40 minutter... , neida... Jeg tror 'Crimson - Bitterness and Joy' hadde blitt en hit, og hvis vi da slenger på 'Hammerfall - Glory to the Brave' blir det nærmest fest ut av det Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hmm må vel bli noe med Vikingarna.. Dimur Borgir passer vel litt.. Ellers blir det vel den tøffe Dj Dream sangen.. veit ikke hva den heter jeg.. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 akkurat her er jeg helt sikker. Brothers in Arms, liveversjon med Mark Knopfler (Royal Albert Hall) bertie Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kanskje Ending av Windir Nei, trokke mamma vil like det. Heller ikke mormor. De vil sikkert ha en gammel utslitt salme. Jaja, de fpr nå bestemme det selv i hvertfall.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hadde kanskje vært litt morsomt å ha hatt Burzum - Jesu Død Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei, trokke mamma vil like det. Heller ikke mormor. Dette er vel gjester en håper å ikke ha i sin begravelse Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Carpathian Forest - The Suicide Song Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nei, trokke mamma vil like det. Heller ikke mormor. Nei, da hadde nok du blitt strøket fra testamentet vill jeg tro :!: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Eric Clapton - Tears in Heaven og Adagio (tror det var det den hette - klasisk sak) er da noen passende begravelses musikk. (Ble forøvrig spilt i begravelsen til "bror" min, som døde av kreft 8år gammel) ------------------------------------------------------- Men jeg får fortsette trenden med litt løsere alternativer Hva med: Tony Clifton - I Will Survive Endret 6. desember 2004 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå