nr.4 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dum Dum Boys - Tyven Tyven Alle er vi likefor ljåen Hadde han sjel var den en skjæres Røver de som skinner mest Tyven tyven Forslaget jeg likte best hittil. Men dette her gidder jeg ikke tenke mer på. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Steve Vai's "Warm Regards" eller "For The Love Of God" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Also sprach Zarathustra av Richard Strauss Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Først ville jeg hatt Vivaldi og vinter (allegro non molto) fra de fire årstider, og etter det skulle de spilt DT - Wait for sleep. Ittno bråkemusikk til sørgende sjeler Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Highway to hell - ACDC heaheahea :!: Helt enig! Iallfall en av AC/DC sine sanger, jeg elsker de Hva med Hells Bells? Berre det ikkje blir "back in black" så Also sprach Zarathustra av Richard Strauss. Er ikkje dette en meir slik "starten på livet sang" ? eller noko lignande? (tenker då seff på den berømte begynnelsen) Men men..for all del..fin den også Hadde vel gått for Pink Floyd - Wish you were here eller kanskje Beatles - Yesterday..? Nei..når eg tenker meg litt om..Radiohead - Street spirit (fade out) Lenke til kommentar
slettern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Metallica - Fade To Black Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vond - Selvmord (men uten vokal)My Dying Bride - For My Fallen Angel og kanskje Anathema - ..Alone Dønn seriøst.. Kan ikke skjønne hvorfor alle er så oppspilt på den sangen der, MDB har endel mye bedre materiale å vise til. Selv; Tja, bare for å være jævlig, hele Mournful Congregation - The Dawning of Mournful Hymns albumet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ein låt frå CDen Richard Clayderman & James Last - Together At Last. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Also sprach Zarathustra av Richard Strauss. Er ikkje dette en meir slik "starten på livet sang" ? eller noko lignande? (tenker då seff på den berømte begynnelsen)Men men..for all del..fin den også Det er en "starten på noe nytt" sang, og det er nettopp derfor jeg valgte den. Lenke til kommentar
FM Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ville først spilt Coldplay for å myke opp forsamlingen. Kanskje Trouble hadde passet fint. Ville videre spilt Eric Clapton - Tears in heaven og fortsatt med Hey you av Pink Floyd. For så å avslutte hele ballet med hele Echoes av samme artist. Hadde blitt en liten konsert jo... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 OSOM - Over Game! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Sangen som spilles i "South Park - The Movie" når Kenny blir sendt til helvete... "Little boy your going to hell" osv osv Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Noe av Pink Floyd sikkert. Kanskje The Doors også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Kanskje The Doors også The End? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ozzy Osbourne - See You On The Other Side eller Black Sabbath - Changes Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) White lion - when the children cry Endret 1. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Om noen av dere som ønsket dere dimmur/acdc osv osv, går bort, tror jeg ikke jeg kommer til å maile denne listen til dine foreldre akkurat. Hadde nok vært en stripe i lakken å begrave sin sønn til highway to hell eller Hells Bells Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Om noen av dere som ønsket dere dimmur/acdc osv osv, går bort, tror jeg ikke jeg kommer til å maile denne listen til dine foreldre akkurat. Hadde nok vært en stripe i lakken å begrave sin sønn til highway to hell eller Hells Bells Hvem bryr seg om en ripe i lakken når man har parkert tøflene? Tror kanskje jeg ville valgt The Smiths - Cemetary Gates B.J thomas - Raindrops keeps falling on my head Elton John - Rocket Man Vera Lynn - We'll meet again (muliggens Johnny Cash sin versjon) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Den dagen jeg skal begraves vil jeg gjerne ha det så flott som John Peel fikk det. Og derfor er det selvsagt Teenage Kicks av Undertones som skal spilles. Perfekt låt, perfekt avslutning. Endret 2. desember 2004 av Kowalski Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tom Waits - Flower's Grave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå