Glutar Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Må bli Dream Theater - The Spirit Carries On Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Slenger meg på "The Spirit Carries On"-tralla. Det er tross alt en sang om det å dø, samt gå videre til det neste. Ikke at jeg tror på sånt vås, men sikkert kjekt for de rundt som evt. tror på det. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Mama I'm Coming Home - Ozzy Osbourne Forsaken - Dream Theater Spirit Carries On - Dream Theater Fade To Black - Metallica Enter Sandman - Metallica tror jeg.... veeldig usikker Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Satyricon – I en Svart Kiste Ypperlig orgelmusikk Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Eric Prydz - Call On Me. Sier alt om meg. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 In Flames - Everlost Part II Extol - Meadows of silence og Extol - Aperture Lenke til kommentar
041204 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 26. august 2009 av 41204 Lenke til kommentar
DenDuden Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 2Pac Bury me a G 2Pac I Wonder if Heaven Got a Ghetto Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Something Special-BigBang You and I-Wilco Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 vet ikke spessifikk sanger men jeg skal ihvertfall ha en Michael Jackson og Jan Werner sang Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ass Fuckin', Butt Suckin', Cunt Lickin', masturbation - GG Allin 1 Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Theatre of Tragedy - A Distance There Is Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Insomnium - At the gates of sleep In Flames - Everlost part II Opeth - Epilouge Føler jeg har fått en fin blanding av rolig ballader til litt mer heavy. Kunne sikkert slengt med enda mer ballader, spesielt fra Opeth og Extol, men Everlost rules 'em all. Endret 3. september 2009 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Eric Prydz - Call On Me. Sier alt om meg. pokker. blir vanskeleg med No fap september etter den musikkvideoen i HD... bra eg har litt viljestyrke Anyhoo, musikk i min begravelse: Journey - Don't stop believin' (ikkje noke Arnel Pineda shit. Steve Perry FTW!) http://www.youtube.com/watch?v=barLaHrtvoM Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tenkte først Highway to hell, men den er jo så oppbrukt nå xD Enten Deify,eller indestrucable av Disturbed. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) United Nations - Out of Touch En nydelig sang. Hørt den på radioen i år og dag, og nå ligger den i spillelisten min på Spotify. Er en av mine all time favs i tillegg til at navnet passer i en begravelse: "out of touch", med andre ord: "død". E: Trykkleif Endret 3. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Joy Division - Atmosphere Møkkadeprimerende, ja, meeen... så er det jo tross alt det en begravelse er. Og denne er rørendre trist og perfekt begravelsesang. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 yndlings-sangen min: Kylie Minouge & Nick Cave - Where the wild roses grow Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Yann Tiersen - Mother's Journey http://open.spotify.com/track/35fKXUJk1yDn3LVr6MbSHm United Nations - Out of Touch En nydelig sang. Hørt den på radioen i år og dag, og nå ligger den i spillelisten min på Spotify. Er en av mine all time favs i tillegg til at navnet passer i en begravelse: "out of touch", med andre ord: "død". E: Trykkleif Takk, den hadde jeg glemt. Endret 12. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå