Joananas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ville hatt Rick Astley - Never gonna give you up (den lager litt mening.. + at vennene mine ville forstått) Stairway to Heaven Fix you av Coldplay edit: og med inspirasjon fra nestemann, Metallica - Nothing Else Matters (S&M versjon) Endret 2. november 2008 av joananas Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Metallica - Nothing Else Matters Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 My Midnight Creeps - Let The Light Shine On You Er også en god kandidat. Får frysninger hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Always look on the bright side of life Fordi jeg mener at begravelser nødvendig vis ikke må være tragisk triste. Merk da at jeg håper jeg tar på meg tredressen pga alderdom, og har hatt et flott liv som jeg er fornøyd med Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Pink Floyd- Wish you were here Guns N' Roses - November Rain Coldplay - Fix you My Midnight Creeps - Love is gone Bo Kaspers Orkester- Dansa på min grav Madrugada - Our time won't live that long Foo Fighters - My Hero ... selvom jeg tipper det ville blitt salmer og allslags tull. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Behemoth - Wolfs Guard My Grave Klassisk svartmetall Eller noe Opeth, kanskje In My Time of Need Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 eller kanskje noe av nightwish ?? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lamb of god - Ruin Passer godt i en kirke Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lumsk - Om Hundrere Aar er Alting Glemt er fin. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Cold Gin - Kiss Med Kiss-kiste selvfølgelig Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 "Air" - Bach. -Fantastisk piece of music. Har flere på lager, men kommer ikke på dem. Air er det eneste absolutte ''must'et'' Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ..kanskje også In this World og Porcelain av Moby.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Merkelig at jeg skulle ramle over denne tråden i dag, blei nemlig spurt om det på jobben i dag og svaret er såre enkelt. Type O Negative fra World Coming Down med Everyone I Love is Dead. Skulle passe fint for de gjenlevende. Lenke til kommentar
Angloth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ulver-Kveldssang i bakgrunnen, mens jeg seiler avgårde på en båt i flammer ENIG!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Angloth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 SorgSvart - Vikingtid og Anarki Den sangen kunne vekket meg til live igjen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sanger jeg kommer på i farta: Logh - Death To My Hometown Metallica - Nothing Else Matters John Lennon - Imagine Om dette skjer derimot er en helt annen ting Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Highway to hell Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Se filmen hos Youtube Kanskje orginalen istedet. Se filmen hos Youtube eller denne Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm.. Så langt har jeg ikke tenkt enda Men Norah Jones skal synge meg i graven. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Highway to hell hahaha! personlig hadde jeg valgt How to Disappear Completely av Radiohead... nydelig låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå