trn100 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Storm - You Are Gonna Miss Me Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) 25 sider, og ikke èn eneste har nevnt James Blunt... Skuffende.. James Blunt - Carry you home <-- Kjempefin sang, kjempefin tekst, med et passe trist og passe omsorgsfull stemning rundt hele sangen. "As strong as you were Tender you go I'm watching you breathing For the last time A song for your heart But when it is quiet I know what it means And I'll carry you home I'll carry you home " Endret 16. mai 2008 av gaaserud Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tool - Eulogy "To ascend you must die. You must be crucified For your sins and your lies. Goodbye!" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil høre Patrick Wolfs "Eulogy". So long My friend There must always Be an end But all our love And life And song Carries on I carry it on Now the lightships Are guiding you Over the sea And the lightships Are sailing you Away from me Over the edge The edge Of the world But I carry you on And I carry on Helt perfekt! Og det trengs bare fele og ukulele for å spille den. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det finnes bare en sang som passer i begravelser. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ride On! Teksten til Bon, kombinert med den følsome gitaren til Angus ville vært en grei avskjedsgave. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 What happened to you- Med the offspring Når jeg dør vil jeg ikke at folk skal være triste jeg vil ikke at folk skal sitte og sippe jeg vil heller at det skal bli en fest Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Final Fantasy - To Zanarkand Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Perfekt og meningsfull! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 What happened to you- Med the offspring Når jeg dør vil jeg ikke at folk skal være triste jeg vil ikke at folk skal sitte og sippe jeg vil heller at det skal bli en fest Problemet er at du alltid har en eller fler som er glad i deg, og de menneskene føler garantert ikke for fest og rock når dagen kommer. Sånn æ're bare! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Coldplay - Fix you Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 What happened to you- Med the offspring Når jeg dør vil jeg ikke at folk skal være triste jeg vil ikke at folk skal sitte og sippe jeg vil heller at det skal bli en fest Problemet er at du alltid har en eller fler som er glad i deg, og de menneskene føler garantert ikke for fest og rock når dagen kommer. Sånn æ're bare! haha eneste fyren som vie smilt av at den sangen ble spilt i begravelsen er vel i så fall broren min ikke det at han ikke er glad i meg assa... tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Opeth - Den Ständiga Resan Lenke til kommentar
Talkie_Walkie Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Into the west - Annie Lennox. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kanskje Linkin Park - Leave Out All The Rest Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Pink Floyd - Shine on you Crazy Diamond (Part I-V) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Min tante hadde Elvis Presley - Always On My Mind, den er veldig fin, selv ville jeg nok foretrukket noe hardere. Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Pink Floyd - Wish Yoy Were Here Pink Floyd - Comfortably Numb Led Zeppelin - Sairway to Heaven Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvis det er en sang jeg vil ha i begravelsen min er det "The Collapse Of Laputa" fra Miyazaki-filmen Laputa: Castle in the Sky. En av de vakreste melodiene framført av kor jeg rent personlig har hørt. Den er både trist og kanskje litt håpefull på en gang. Hadde egnet seg veldig godt i en begravelse. Og Joe Hisaishi er en mesterlig komponist. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tom Waits - Ol' 55 Robert Plant & Alison Krauss - Polly Come Home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå