vikingkylling Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har en god del flere kandidater enn jeg strengt tatt burde, men jeg lever nå ennå og har tenkt å fortsette med det. Manowar - Today is a good day to die (instrumental og rolig sang, så ikke få noen idéer.) Manowar - Funeral march (gitarsolo med to gitarer) Manowar - Carry On, Gates of Valhalla, Heart Of Steel (eller den tyske versjonen), Nessum Dorma eller Defender passer også bra. Johnny Cash - We'll meet again Highwaymen - Jim, I wore a tie today (teit tittel, men kort sagt betyr tittelen at de (Highwaymen) aldri er "fint" kledd, men i dag er de i begravelsen til Jim og har derfor slips for en gangs skyld. Svært følelsesladdet sang fra fire av de største countrystjernene gjennom tidene.) Terry Jacks - Seasons in the sun Evanescense - My Immortal Dragonforce - Trail of broken hearts Bob Dylan - Knocking on Heaven's door Guns N' Roses - Coma, Estranged, Don't Cry eller Patience for å nevne noen kandidater. Leave's Eyes - Elegy, Farewell Proud Men og Mourning Tree er bra kandidater. Nightwish - Oceansoul, Beauty of the beast, Nemo, Sleeping sun, Swanheart, Meadows of Heaven, Away, Eva, Two for tragedy og Dead Boy's Poem er svært bra kandidater. Oktavia Sperati - Dead End Poem Tristania - The Ravens Battlelore - House of Heroes WASP - Heaven's hung in black Within Temptation - All I need, The truth beneath the rose og Neverending story kunne blitt bra. Hm... kanskje få meg noe anti-depressiva snart. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Aage Aleksandersen - 4 pils og en pizza Har vaert mitt motto gjennom livet, saa da faar da etterfoelgerne gjoere det samme ! Ellers blir jeg skuffa Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Gentle Giants "Think of Me in Kindness" hadde passet så sykt bra i en begravelse Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Aage Aleksandersen - 4 pils og en pizza Har vaert mitt motto gjennom livet, saa da faar da etterfoelgerne gjoere det samme ! Ellers blir jeg skuffa Haha, dritbra Jeg ville valgt å spille Audioslave med Shadow of the sun <3 Teksten har kanskje ikke så mye med døden min å gjøre, men den er fin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen muligheter: One - Metallica (Jeg er drittlei alt som heter Metallica, men denne sangen..er noe for seg selv.) The Unforgiven - Metallica (Samma som den over ) Everything In It's Right Place - Radiohead (Trist, fin) Sorgens Kammer (Del 1) - Dimmu Borgir (Ubeskrivelig trist og fin. Instrumental.) Det Nye Riket - Dimmu Borgir (Syk tekst. Passer godt til menneskeheten og alt) Roulette - System Of A Down ("I got a problem that I can not explain.." ..eller Schindler's List main theme soundtrack. Det er vakkert Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Return - sing me a song - Passer i begravelser Dope - die motherfucker die - Ehh... Foghat- slow ride - Jeg synes den er bra Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tenk dere sette scenarioet: Gravfølget går sakte bortover midtgangen, akkopagnert av kirkeklokker og halveis ned i midgangene kommer Hells Bells. Får gåsehud bare av å tenke på det. Helt stille kirke, og bassen og trommene bryter stillheten helt perfekt. Kanskje ikke den beste sangen i en begravelse, men er jo tross alt ateist, så tror jo ikke på helvete og satan. Lenke til kommentar
Nec4re Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mange å velge i, men en sang er min absolutte favoritt i ett slik scenario: Dream Theater - Space-Dye Vest ------ Theres no one to take my blame If they wanted to Theres nothing to keep me sane And its all the same to you Theres nowhere to set my aim So Im everywhere Never come near me again Do you really think I need you Ill never be open again, I could never be open again. Ill never be open again, I could never be open again. And Ill smile and Ill learn to pretend And Ill never be open again And Ill have no more dreams to defend And Ill never be open again ------ Ellers: Nightwish - Dead Boys Poem Kansas - Dust in the Wind Dream Theater - Another Day Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Coldplay - Hardetst Part Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Full metal jacket - Hello Vietnam HIM - Passion killing floor Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Disarmonia Mundi - Colors of a New Era Jeg digger denne sangen, den har en helt super melodi! Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 The fray - How to save a life, fordi den er fin >< Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Disturbed - darkness . . meget fin og tolig sang.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Muligens "Bye bye miss american pie" av Don McLean, men den er kanskje litt lang :/ Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis du sier at du vil ha den sangen så vil det at sangen er lang ikke være ditt problem den dagen det skulle bli aktuelt å spille den Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Den er nydelig,mye bedre enn Madonna sin versjon husker foresten at for noen år siden,da bestevennen min var helt bestemt på å hå dragostea din tei av Ozone i sin begravelse tror hun har ombestemt seg nå Endret 11. mai 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg vil ha noe post-rock spillende mens en bildemontage går eller noe sånt. F.eks noe av Godspeed You! Black Emperor, Explosions in the Sky, eller mest sannsynlig Sigur Ros. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Helt klart Gary Moore - Rest in Peace. Klarte ikke å finne sangen hvor han synger, men fant denne videoen hvor vokalen blir spilt av en gitar. Nydelig sang ^^ Enten den, eller denne koselige sangen Brain Drill - Apocalyptic Feasting <Advarsel, sangen begynner med et SMELL, skru ned lyden på "behagelig" nivå....> Endret 11. mai 2008 av Kanius Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bloodhound Gang - I hope you die Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Smashing Pumpkins - Disarm. Ahhh Sånn ellers: X Japan - Forever Love (hide's funeral) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå