KimNK Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Wovenhand eller Denver Broncos. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 A Perfect Circle - The Noose A Perfect Circle - Judith Lenke til kommentar
C-S-A_-_fan Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Guns 'n roses - November rain Tenkte akkurat på det samme! jaggu Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=YwEMxYggoKQ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Judas Priest - Beyond the Realms of Death (I hvertfall om man kutter vekk refrenget. Vakker sang.) (Et totalt useriøst forslag ville selvsagt vært Stalaggh, verre utgivelse på CD skal nok være vanskelig å finne. Tenk essensen av helvete konvertert til lyd.) Endret 30. mars 2008 av Dradd Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Stalaggh, Diagnose: Lebensgefahr, eller Sunn O))) hadde gjort seg. Endret 30. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
andseb Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hammerfall - Glory to the brave Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tja, som bergenser så hadde det vært hærlig ironisk om det ljomet "No blir det liv! Rai Rai!" med DDE ut over kirken. Om målet hadde vært å presse frem tårer så kanskje Mika med Happy Ending. Men sangen jeg nok hadde foretrukket mest hadde nok vært King of the Road. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hammerfall - Glory to the brave skulle til å skrive den selv. Genial sang. jeg vurderer også E-type - Free like a flying demon også. Endret 31. mars 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Shaggy - Mr.Boombastic eller Mambo nr 5 Lenke til kommentar
explicted Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den sangen jeg mener ville vært perfekt er vel Three Little Birds av Bob Marley Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 The End med The Doors.. Låta som er først i Apocalypse now filmen, burde kanskje kutte den før han synger: Father, yes son, i want too... osv osv.. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har sansen for kullsvart humor og ironi, så jeg kunne faktisk tenkt meg til å ha DJ Bobo - There is a Party durende i kirken under begravelsen min. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Monty Python - Alway Look on the Bright Side of Life Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ikke veldig originalt, menmen. Pink Floyd - High Hopes Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Helloween med If i could fly også Nirvana med School. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Satyricon - I en svart kiste Fantstisk vakker låt! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Er ikke sikker, i en begravelse for en slektning så ble spilt. Det var utrolig sterkt, og den sangen er trist/vakker nok fra før. Selv ønsker jeg ikke å ha en "trist" sang, jeg ville ikke at begravelsen skal være en tradisjonell en der man skal få deltakerne til å gråte mest mulig. Min mening er at en begravelse skal være et farvel, og selv om det er trist at noen går bort, så tror jeg at ikke lønner seg å la alle ta farvel med lommetørkler fulle av tårer. Derfor vil jeg gå for noe personlig, vakkert og følelsesladet, men som likevel ikke er pakket med tristhet; Hammerfall - Glory to the brave, Dropkick Murphy's - Amazing Grace, , Foo fighters - everlong er de jeg kommer på i farta. Dog, jeg har ikke planer om å ende i kista enda, så håper jeg god tid til å tenke over det:) Endret 2. april 2008 av Tuftez Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Antony And The Johnsons - Hope There`s Someone. Fin og passende. Ville klippet vekk den irriterende delen hvor de tar av på pianoet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Radio Protector" av 65daysofstatic eller noe av Múm. Nå må jeg ut av denne tråden. Bringer ulykke å snakke om døden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå