MortSolb Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tja.. Steel Dragon - We all die young, kanskje? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Who wants to live forever av Queen er jo nydelig Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dream Theater - The Spirit Carries On. Perfekt til begravelse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg forandrer mitt ønske, til Zeto Inc. - Norrköping Stad. ;D Jeg har faktisk nesten lyst til å be om den... Morsom måte å ta farvel på. Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Vanskelig spørsmål Det blir vel som regel spilt/sunget 3 sanger i en begravelse, så mine tre blir: The Highwaymen-Highman/Johnny Cash-God's gonna cut you down Johann Sebastian Bach-Air Led Zeppelin-Stairway to Heaven/Dropkick Murphys-Amazig Grace Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Benny Hill theme må da passe glimrende som bakgrunnsmusikk mens kista bæres ut av kirken. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Radiohead - Fog (Again) "There's a little child, running 'round this house. And he never leaves, he will never leave." Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Final Fantasy VII - Aeris theme . Eller Final Fantasy - To Zanarkand Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Mozart - Requiem mvt. 1 Ingenting slår den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 The Mars Volta - Televators. Har et spesielt forhold til den, og det er en fantastisk fin sang. Nå kommer jeg sannsynligvis ikke til å dø av overdose da, men det er verdens fineste sang uansett Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hammerfall- Always will be Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Radiohead - Fog (Again) "There's a little child, running 'round this house. And he never leaves, he will never leave." Oh jeez, den sangen er så ufattelig vakker. Og nydelig pianospilling. Jeg har forresten tenkt litt på dette. Er det slik at man spiller tre sanger? Jeg vil egentlig gjerne at de spiller Radiohead - True Love Waits Kent - Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare) Radiohead - How To Disappear Completely Jeg tror det ville vært en verdig begravelse. (Utrolig at jeg faktisk velger ut musikk til min egen begravelse.) Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Metallica - So what? Tenacious D - Papagenu Turboneger - Drenched in blood Van Halen - Runnin' with the devil Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 cat stevens - into white veldig fin... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 The Whiter Shade of Pale. Fantastisk fin Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Artig å ha sett på ansiktene til slekten til den dristige metalheaden som valgte en eller annen episk, "mørk" black metal sang til sin egen begravelse ja Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Monty Python - Lumberjack Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Nei, trokke mamma vil like det. Heller ikke mormor. Nei, da hadde nok du blitt strøket fra testamentet vill jeg tro :!: vis du er dau kan du jo ikke bli strøket av testamentet, so du bryr deg vel ikke så mye. Noen forslag: meste av Pink Floyd: kanksje best High Hopes, så starter den med kirkeklokkene, hadde vært best med gilmour live på prekestolen. eller into my arms med nickcave eller the weeping song eller brothers in arms med dire straits. kan si mange flere muligheter Endret 25. mars 2008 av Kagge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå