Mr. Fiskum Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Skulle startet med Pink Floyd - High Hopes , Eric Clapton - Tears In Heaven, Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond og avslutte det hele med Pink Floyd - Nobody Home Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 starta med shine on you crazy diamond(pink f) - time (pink f) - roscoe (midlake) - stairway to heaven (led zeppelin) ikkje alle er favoritt sanger, men dei hadde passet fint på sin måte =) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Madonna - "Don't cry for me Argentina" Pokker så trist den sangen er, men jeg liker den godt... Den er vakker rett og slett. Trenger ikke noe mer i min begravelse... Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sikkert veldig klisjé, men jeg skal ha Radiohead's Motion Picture Soundtrack. Kanskje noe av Sigur Ros også. Egner seg bra til bakgrunnsmusikk mens f.eks bilder av meg vises osv. Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kunne vært mye som kunne vært spilt i min begravelse, men jeg ville foretrukket Heaven og Everything I Do (I Do It For You) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dream Theater - The Spirit Carries On Uten tvil! Jeg har allerede svart tidligere i denne tråden, med noen helt andre sanger, men jeg har endret mening, tror jeg. The Spirit Carries On er bare helt fantastisk, og jeg oppfordrer ALLE som ikke har hørt den til å høre den. Maken til mesterverk. Jeg har sikkert hørt den hundre ganger siden konserten deres, og jeg klarer ikke gå lei den. Det gjør jeg. Oppskrytte greier. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Lifehouse - Everything Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Metallica No leaf clover eller Always Look on the Bright Side of Life Monty Python Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mozart - Requiem Fordi min død skal være dramatisk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sikkert veldig klisjé, men jeg skal ha Radiohead's Motion Picture Soundtrack. Blir litt kjedelig for publikum med de fire minuttene med stillhet eller hva det nå enn er Lenke til kommentar
someOen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Echoes av Pink Floyd. Blir en lang og (forhåpentligvis ) trist begravelse. Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sikkert veldig klisjé, men jeg skal ha Radiohead's Motion Picture Soundtrack. Blir litt kjedelig for publikum med de fire minuttene med stillhet eller hva det nå enn er Nesj. En veltimet "nå holder vi 4 minutter stillhet for edds" løser det problemet. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jimmy Eat World - Hear You Me Tenk så vakkert det vil være å høre "may angels lead you in", synd jeg ikke får oppleve det sjøl Eller kanskje Death Cab For Cutie - What Sara Said ("To love is to watch somebody die, so who are you going to see die?" Endret 29. desember 2007 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Terence Jay - One blood. In the far away fires Where the hills forever burn At the feet of our heroes We try hard to learn But the lesson is lost there In the smoke and the mud That we are one flesh, one breath, one life, one blood I stood by the river That ran red with shame I stood in the killing fields Where death had no name I stood with my brothers And away it flood And we were one flesh, one breath, one life, one blood Then I felt to the ground Tasted ashes on my tongue Thinking that only the dead Are forever young There was peace in the twilight And for a moment among It was a world without danger A world without war And I will take all your suffering It will do any good Cause we are one flesh, one breath, one life, one blood Evnt. Dire straits' brothers in arms. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sadness & Sorrow fra Naruto og/eller The Minds Eye av Dark Tranquillity hadde passet bra syns jeg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Echoes av Pink Floyd. Blir en lang og (forhåpentligvis ) trist begravelse. Dream on Endret 30. desember 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Chris DeBurgh - Spanish Train selvsagt "But the Devil just grinned and said "I may have sinned, But there's no need to push me around, I got him first so you can do your worst, He's going underground!!" Endret 30. desember 2007 av trn100 Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Echoes av Pink Floyd. Blir en lang og (forhåpentligvis ) trist begravelse. Echoes hadde kanskje passa betre om du vert send ut i rommet? Sjølv om teksten ikkje er heilt upassande til ei gravferd, ville nok eg personleg gått for Shine on You Crazy Diamond. Med mindre eg gjer ein del ordentleg sjofle saker fram til gravferda. Men det skal definitivt vere Pink Floyd-songar som dominerar mi gravferd, for eg har høyrd såpass mykje på Floyd i livet, at eg ikkje ser noko grunn til å stoppe berre fordi mannen med hjåen kjem på vitjing. Forresten, når eg tenkjer meg om, Echoes ville vore bra saker. Eg får frysningar berre av å tenkje på songen. Ahhh.. Det siste verset er fantastisk til ei gravferd. And no one sings me lullabyes And no one makes me close my eyes So I throw the windows wide And call to you across the sky.... Elles er Brain Damage/Eclipse (eigentleg berre Eclipse, men ein kan jo ikkje skilje dei), Time, The Great Gig in the Sky, Goodbye Cruel World, Wish You Were Here og The Gunner's Dream gode alternativ. Eller kanskje heile PF-diskografien berre for å oppsummere livet mitt. Jaja, forhåpentlegvis ei stund til den tid kjem uansett. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 X-files sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå