Skurupu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Veit ikke hvor seriøst halvparten av postene i denne tråden er, men denne er i hvert fall seriøst. Lynyrd Skynyrd - Free Bird Ikke bare er det tidenes beste låt, men den egner seg gså veldig godt i begravelser. Den er faktisk en av de mer vanlige alternative begravelseslåtene der ute. For meg er låta et slags symbol for meg og mine venner, og alle de gode årene vi hittils har delt, og alle de som kommer til og komme. En perfekt måte og avslutte et (forhåpentligvis) langt og verdig liv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Buried In The Backyard av Cannibal Corpse her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Poetic Tragedy av The Used Dies Irae - Mozart Ville aldri falle meg inn å spille Amazing Grace i min egen begravelse. Rett og slett fordi den sangen er tung nok for meg fra før av, uten at jeg skal begynne å kombinere den med min egen død. Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Porcupine Tree - Trains Vet ikke hva det er, men den sangen har en utrolig stemning. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Porcupine Tree - Trains Åh, den er utrolig nydelig! Eneste jeg som irriterer meg litt er den "klappinga". Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Banana airlines - Vadsø Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Driter jeg i jeg syns LB.-versjonen er mye bedre Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Porcupine Tree - Trains Åh, den er utrolig nydelig! Eneste jeg som irriterer meg litt er den "klappinga". Pøkj. Klapping er undervurdert. Herlig låt og. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 101 - Albert Hammond, Jr. Hadde passt meg utrolig bra. http://youtube.com/watch?v=0OIhNmYxVrA Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Metallica - Nothing else Matters. Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Pink Floyd - Shine On you Crazy Diamond. Eller kanskje High Hopes fra samme gruppe, med de kirkebjellene i introen kunne den ha passet ganske bra Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 litt (veldig)klisje kanskje, men "You raise me up" av Josh Groban Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har tenkt at sangen i min begravelse skal være Lotus turbo Challenge 2 Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når jeg har lagt inn årene og skal senkes ned til den evige flamme vil jeg gjerne bisettes til Johnny Cash's versjon av Spiritual (Spain). Er ikke religiøs i det hele tatt, men i dette øyeblikket vil jeg gjerne sikre meg. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Megadeth - A tout le monde. Nydelig sang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ræga Rockers - Når æ dør (æ vikk'e dra til himmelen) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dj tonka - The night 100% kunge låt. Alle må høre den:) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dream Theater - The Spirit Carries On Uten tvil! Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Måtte vel nesten blitt: Journey - Dont stop beliving, Guns N Roses - Knocking On Heavens Door eller Monty Python - Always look on the bright side of life Edit: også Eric Clapton - tears in heaven Endret 21. oktober 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dream Theater - The Spirit Carries On Uten tvil! Jeg har allerede svart tidligere i denne tråden, med noen helt andre sanger, men jeg har endret mening, tror jeg. The Spirit Carries On er bare helt fantastisk, og jeg oppfordrer ALLE som ikke har hørt den til å høre den. Maken til mesterverk. Jeg har sikkert hørt den hundre ganger siden konserten deres, og jeg klarer ikke gå lei den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå