M-Gard Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 The Unforgiven, Nothing Else Matters eller den rolige delen av One av Metallica. Eller Goldbar av Stonegard! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Highway To Hell eller Stairway To Heaven Kommer ann på hvordan jeg gjør det med mitt liv, det. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil gjerne ha Dead Boy's Poem og Slaying the Dreamer av Nightwish. DBP fordi den sier unnskyld til alle jeg ikke har sagt unnskyld til, og StD som sier "faen ta deg" til de jeg ikke har sagt det til Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror jeg ville hatt Dissection - Reinkaos Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Darkthrone - Too Old, Too Cold? Neida, bevares. Tror ikke jeg ville ha hatt noen musikk i begravelsen min. To sekunders stillhet, så kan folk gå hjem. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 albinoni-adagio sade-by your side Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Radiohead - Videotape. When I'm at the pearly gates, this'll be on my videotape, my videotape. Mephistopheles is just beneath, and he's reaching up to grab me. This is one for the good days, and I have it all here; in red, blue, green; red, blue, green. You are my centre when I spin away; out of control on videotape, on videotape. This is my way of saying goodbye, because I can't do it face to face, so talking to you before... No matter what happens now, I won't be afraid, because I know today has been the most perfect day I've ever seen. Endret 17. oktober 2007 av Idioteque Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte på Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Synes Apocalyptica sin Romance er ganske fin, men Det må nok bli noe av My Dying Bride, da de har noen av de tristeste sangene jeg har hørt. Two Winters Only. fx Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 One Republic ft. Timbaland med Apologize.. det er låta i min begravelse Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 queen - dont stop me now Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Don't worry, be happy Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gjentar sikkert meg selv nå men : Masse røyk, Mørke(Dør selvfølgelig i mørketiden) og noen uhyggelige kappekledde skikkelser, O'malley, Malefic og Attila i front. Hele tingen har bare en lyskilde - meg. På et godt gammeldags likbål. The carcass of Stian presents: Live In Gokk, Nordnorge : Sunn O))) - Funeral Fog - Mayhem Cover (Hvis di ikke vil covre denne sangen kan de få spille "Cursed Realms") Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lamb of God - laid To Rest Lenke til kommentar
lysebet Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Linkin Park-My December <3 Elsker den sangen! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 C ya later alligator Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 The Beatles - I'm Only Sleeping Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kreator - Servant In Heaven - King In Hell Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis jeg dør av alderdom: Hans Zimmer - Tennessee eller musikken i begynnelsen av rulleteksten i Halo 3 faktisk Hvis jeg dør av selvmord etc.: Limp Bizkit - Behind Blue Eyes Hvis jeg dør av en ulykke: The Fray - How to save a life Lenke til kommentar
noodles Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis jeg dør av selvmord etc.:Limp Bizkit - Behind Blue Eyes ARGH! The Who har laga Behind Blue Eyes. Eg gjentek: Kongane i The Who har laga den flotte songen, ikkje rompene i Limp Bizkit. La oss alle gjenta dette: The Who, the Who, the Who! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå