Vredesbyrd Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dimmu Borgir - Sorgens kammer del 1 Synns den er så fin, og litt trist Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Enig der. Den er ganske fin Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hadde vært ganske morsomt med Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg skal ha 2 som jeg har bestemt meg for Slayer - Hell awaits Blur - song nr.2 seriøst.... Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dire straits - Brothers in arms har forelsket meg i den sangen Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Amazing Graze, fremført av min far på saksofon. 3217116[/snapback] Vi får håpe at muligheten for at faren din spiller i din begravelse ikke er der. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dream Theather - The Spirit Carries On Where did we come from? Why are we here? Where do we go when we die? What lies beyond And what lay before? Is anything certain in life? They say, life is too short, the here and the now And you're only given one shot But could there be more, Have I lived before, Or could this be all that we've got? If I die tomorrow I'd be allright Because I believe That after we're gone The spirit carries on I used to be frightened of dying I used to think death was the end But that was before I'm not scared anymore I know that my soul will transcend I may never find all the answers I may never understand why I may never prove What I know to be true But I know that I still have to try If I die tomorrow I'd be allright Because I believe That after we're gone The spirit carries on move on, be brave Don't weep at my grave Because I am no longer here But please never let Your memory of me disappear Safe in the light that surrounds me Free of the fear and the pain My questioning mind Has helped me to find The meaning in my life again Victoria's real I finally feel At peace with the girl in my dreams And now that I'm here It's perfectly clear I found out what all of this means If I die tomorrow I'd be allright Because I believe That after we're gone The spirit carries on Må bare leses... Aller helst høres.. ^^ Den er så utrolig fin... Mange andre med Dream Theater også.. f.eks The Answer Lies Within.. ... Så utrolig fine... O.O <3<3 *nå blir jeg nesten trist her.. * Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Denne tråden var litt trist. Måtte vel ha noe som beskrev meg, uten å være for depressivt. Muligens Antony and the Johnsons - Fistful of love. Rolig i starten, fin tekst. Tar seg litt opp videre ut i sangen uten å bli for voldsom. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Sigur Rós - Glósóli Fordi det er bortimot det vakreste jeg har hørt her på jorden så langt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Travis - Closer Lenke til kommentar
dilma Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Atlantic City - Bruce Springsteen! Den skal hvertfall faren min ha i sin begravelse, og jeg har veldig lyst til å ha den samme selv. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen muligheter: Red House Painters - Have You Forgotten Mark Kozelek - Around and around Travis - Closer The Ark - It Takes A Fool To Remain Sane (Fantastisk sang, synd de ikke har noen andre sanger som kommer i nærheten). Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som sagt: Slayer - Hell Awaits Blur - Song nr.2 antar at det sier sitt! Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Led Zeppelin & Pink Floyd - Knocking on Heavens Door Elsker den versjonen 8065912[/snapback] haha, what? OT: En eller annen Opeth sang, er ung enda, og skal forhåpentligvis ikke dø på mange år, så har ikke lagt altfor mye tanke i det. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Jeg ville hatt en av disse: -Within Temptation - Memories, -Within Temptation - Angels, -Dimmu Borgir - Sorgens Kammer, del 1 "og" del 2.. (Jeg digger del 2) Dimmu Borgir blir vel ikke aktuell Endret 20. september 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I min begravelse skal Pink Floyd-Shine on you crazy diammond, spilles. En av de fineste sangene jeg vet om Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg vil ha Byebye Johnny byebye med Return! Synes den er passende. Litt sår men alikevel treffende tekst... Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Denna sangen vil jeg ha i min begravelse: jeg syns den passer.. også er den nydelig. Eventuelt denne som tilfeldigvis sto på når jeg fikk telefonen om en kompis som hadde dødd i en ulykke: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dj Antoine - This Time Ikke la deg skremme av artist navnet. Ikke no 14iz saker. Faktisk ikke trance i det hele tatt. Anbefaler alle å høre den. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Three Days Grace - Take Me Under AC/DC Highway To Hell sippemusikk kunne blitt Nightwish - Sleeping Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå