mintman Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Det måtte bli You'll Never Walk Alone. Endret 13. august 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kunne jo alltis spilt Slipknot - Left Behind til gjestene Find me wrapped in glass and slowly soaked in lime All my friends have pictures made to make you cry I've seen this and wondered What I've done to calcify... (I ignore you) As i close my eyes, I feel it all slipping away (i come towards you) We all got left behind, We let it all slip away Evt Surfacing av samme band: FUCK YOU ALL! Running out of ways to run I can't see, I can't be Over and over and under my skin All this attention is DOING ME IN! FUCK IT ALL! FUCK THIS WORLD! FUCK EVERYTHING THAT YOU STAND FOR! DON'T BELONG! DON'T exist! Og når kista skal bæres ut skal Philip Glass - Koyaanisqatsi spilles På den litt mer "seriøse" side, så kanskje en Radiohead-sang Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Pearl Jam - Life Wasted and I wished for so long... I cannot stay All the precious moments... Cannot stay It's not like wings have fallen... I cannot say Without you something is missing... I cannot say Holding hands of daughters and sons In their phase they're falling down Down, down, down I have wished for so long... How I wish for you again Will I walk the long road? I cannot stay There's no need to say goodbye Oh, the friends and family... All the memories going round Round, round round... I have wished for so long... How I wished for you today And the wind keeps rollin' And the sky keeps turning grey And the sun is set The sun will rise another day I have wished for so long... How I wish for you today I have wished for so long... How I wish for you today Will I walk the long road? We all walk the long road Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ole Ivars - Jag trodde änglarna fanns Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kinks - Death of a clown soleklart. Eller kanskje Disturbed - Liberate Andre gode alternativ: * Always look on the bright side of life Den der fra narnia soundtrack.. http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Can...82570EC0029A1C3 Kanskje ikke helt begravelse stemmning, men helsike heller. Dont worry, be happy. Å sippe hjelper ingen. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 system of a down - BYOB?? fuglesangen?? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kaizers Orchestra - Evig Pint En av favorittsangene mine, samtidig som teksten handler/innvolverer død (litt i hvertfall). Samtidig så kommer slekta på morssiden min fra stedet hvor videoen er filma fra , og når videoen i tillegg inneholder film av en kirke hvor tippoldeforeldre ligger begravet så ville det vært fint å fått denne i begravelsen. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg var i en begravelse forleden og da sang en av den avdødes nærmeste "Eg Ser" Av Bjørn Eidsvåg. Det passet veldig bra. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg vet ikke hvordan det blir når jeg dør, og når det blir. Men jeg vil ikke ha noe begravelse. Uansett, skulle det blitt spilt en sang måtte det vel vært Rose Of Sharyn av Killswitch Engage tenker jeg. It won't be long, we'll meet again Your memory is never passing It won't be long, we'll meet again My love for you is everlasting. Siste greiene kunne vi godt spart oss for, men det er en utrolig fin sang. Endret 16. august 2007 av steffenz Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Opeth - A Fair Judgement ;P Lenke til kommentar
fluff Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale The Cure - Just Like Heaven Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det måtte bli You'll Never Walk Alone. 9270158[/snapback] Word, både fin og symbolsk Lenke til kommentar
Stangeland Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Avenged Sevenfold - Seize the day "Seize the day or die regretting the time you lost It's empty and cold without you here, too many people to ache over" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kaizers Orchestra - Evig Pint En av favorittsangene mine, samtidig som teksten handler/innvolverer død (litt i hvertfall). Samtidig så kommer slekta på morssiden min fra stedet hvor videoen er filma fra , og når videoen i tillegg inneholder film av en kirke hvor tippoldeforeldre ligger begravet så ville det vært fint å fått denne i begravelsen. 9282888[/snapback] Sangen handler forsåvidt om en person som er sikker på og frykter at han skal havne i helvete om han blir drept - Av mafiaen, sannsynligvis. Og det er jo veldig fint å spille i begravelsen. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg vill kastes i havet mens Tom Waits synger Lullaby. Sun is red; moon is cracked Daddy's never coming back Nothing's ever yours to keep Close your eyes, go to sleep If I die before you wake Don't you cry, don't you weep Nothing's ever as it seems Climb the ladder to you dreams If I die before you wake Don't you cry, don't you weep Nothing's ever yours to keep Close your eyes; go to sleep Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kaizers Orchestra - Evig Pint En av favorittsangene mine, samtidig som teksten handler/innvolverer død (litt i hvertfall). Samtidig så kommer slekta på morssiden min fra stedet hvor videoen er filma fra , og når videoen i tillegg inneholder film av en kirke hvor tippoldeforeldre ligger begravet så ville det vært fint å fått denne i begravelsen. 9282888[/snapback] Sangen handler forsåvidt om en person som er sikker på og frykter at han skal havne i helvete om han blir drept - Av mafiaen, sannsynligvis. Og det er jo veldig fint å spille i begravelsen. 9298051[/snapback] Ja, ikke sant :!: Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 "Into the West" med Annie Lenox... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Diagnose: Lebensgefahr - Tilsamman Men Ensam I Stillhetens Kapell.. Eventuelt Under Dreamskies, av Empyrium. A Fair Judgement av Opeth hadde også gjort jobben, vanskelig å bestemme seg..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå