macciato Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg vil ha: Deilig er jorden=) Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Det må nok bli "No Woman No Cry" av Bob Marley. Tror den kommer til å passe perfekt i begravelsen min. Edit: Passer også veldig godt med "Redemption Song". Endret 1. juli 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dire Straits - Brothers in arms... Men jeg er sikkert ikke verdig. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Down - Bury Me In Smoke! "When I die, bury me in, smooooooke!" Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg ville hatt Paddy Casey's Saints and Sinnes hvis jeg måtte velge nå, siden den vil funke om jeg dør som en helt eller et rasshøl Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 In flames - The quiet place Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 in memorian av Hammerfall hadde vel gått ann. Pagans Mind - Search for Life Pagans Mind - Conception (part 1). Pain of salvation - the perfect element. No woman no cry hørtes ikke bad ut det nei.. men er vanskelig å si, for har ingen erfaring.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ac/Dc - Highway To Hell. Freebird (Første halv del, den før soloene) Star way to Heaven. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) ☺ - Delirium Gjør meg alltid glad, og alle andre enn meg hater den . (Kommer ikke på noe som er mer uortodoks, så ...) Endret 1. juli 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Thomas Dybdahl - Stay Home Ikke noe annet blir godtatt. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Bad Religion - Honest Goodbye Turboneger - All my friends are dead Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har tenkt på Sonne av Rammstein og faktisk Every Time I Die av Children of Bodom (Ironisk, ja^^). Vil ikke ha noe kjedelig steriotyp begravelse man glemmer med en gang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hele Rock In Rio-plata til Iron Maiden skulle rulla i bakgunnen i hele begravelsen min. Det er flere av Maidens beste sanger som sitter godt og dypt inne i hjerterota mi. Lenke til kommentar
SynneSkagen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er bare én sang som passer til begravelsen min: Eva Cassidy - "Over the Rainbow". Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 For å være seriøs: Keane - A Bad Dream Joshua Radin - Winter Augustana - Boston Lenke til kommentar
Taters Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Eller kanskje Dust In The Wind av Kansas Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Dette bestemte jeg da jeg var 9 år: 2 sanger, først ut: R.E.M - Everybody Hurts Deretter endes alt med Eva Cassidy - Fields Of Gold Endret 2. juli 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 I min begravelse: Coil - Going up *Snufs* Siste låta på Coils siste studioalbum, som inneholder den siste konsertopptredenen til John Balance før hans død. Låta er en cover av et tema til en engelsk komiserie, men gjort om til en begravelsesvals. Virkelig et mesterstykke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Iron Maiden - The Legacy såklart! Men jeg driter jo så klart i det egentlig. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Korleis kan det ha seg at ingen har nemnd A Tout le Monde av Megadeth? Ein fantastisk vakker song som passar perfekt i gravlegginga til nokon som har døydd tidleg og mindre perfekt - men framleis godt - i ein kva som helst anna gravlegging. Høyr her: http://www.youtube.com/watch?v=twNaAze771Y Tekst (med omsetjing av dei franske strofene): Don't remember where I was I realized life was a game The more seriously I took things The harder the rules became I had no idea what it'd cost My life passed before my eyes I found out how little I accomplished All my plans denied So as you read this know my friends I'd love to stay with you all please smile when you think of me My body's gone that's all A tout le monde (To all the world) A tout mes amis (To all my friends) Je vous aime (I love you) Je dois partir (I have to leave) These are the last words I'll ever speak And they'll set me free If my heart was still alive I know it would surely break And my memories left with you There's nothing more to say Moving on is a simple thing What it leaves behind is hard You know the sleeping feel no more pain And the living all are scarred A tout le monde (To everybody) A tout mes amis (To all my friends) Je vous aime (I love you) Je dois partir (I have to leave) These are the last words I'll ever speak And they'll set me free So as you read this know my friends I'd love to stay with you all Please smile, smile when you think about me My body's gone that's all A tout le monde (To everybody) A tout mes amis (To all my friends) Je vous aime (I love you) Je dois partir (I have to leave) These are the last words I'll ever speak And they'll set me free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå