Wildthing Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den var enkel. Bye Bye Johnny Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Young Parisians feat. Ben Lost - Jump the Next Train (acapella m/piano). Er ikke a capella UTEN instrumenter? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Talking heads - Heaven Everyone is trying to get to the bar. The name of the bar, the bar is called Heaven. The band in Heaven plays my favorite song. They play it once again, they play it all night long. Heaven is a place where nothing ever happens. Heaven is a place where nothing ever happens. There is a party, everyone is there. Everyone will leave at exactly the same time. When this party is over, it will start again It will not be any different, it will be exactly the same Heaven is a place where nothing ever happens. Heaven is a place where nothing ever happens. When this kiss is over it will start again. It will not be any different, it will be exactly the same. It's hard to imagine that nothing at all could be so exciting, could be so much fun. Heaven is a place where nothing every happens. Heaven is a place where nothing every happens. Endret 20. januar 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Young Parisians feat. Ben Lost - Jump the Next Train (acapella m/piano). Er ikke a capella UTEN instrumenter? tjo.... men det jeg mente var at det var kun stemme og piano, istedenfor originalen som er en trance sang... Lenke til kommentar
pi. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Elton John - Circle Of Life Han skal komme personlig og holde konsert. Endret 3. mars 2007 av Pille_ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Led Zeppelin & Pink Floyd - Knocking on Heavens Door Elsker den versjonen Endret 3. mars 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) *Gammeldagse regler gjelder ikkje lenger* Endret 2. juli 2007 av cun Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Helt klart noe med Scooter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 In Flames - Reroute to remain. Sangen er digg og bandet eier, lett valg. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Talking Heads - Road To Nowhere Were on a road to nowhere Come on inside Takin that ride to nowhere Well take that ride Sier vel det meste...... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Brothers in Amrs fordi at derfor. Endret 3. mars 2007 av tommy_sn Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 må vell bli in flames - take this life It's not so much the pain It's more the actual knife Pretending the picture is perfect I cut myself to sleep I close my eyes for a second And curse my fragile soul I scream to hide that I'm lonely The echo calls my name [Pre chorus:] If I ever, If I never Make me understand the thought whatever Make me see. Make me be Make me understand you're there for me [Chorus:] Take this life, I'm right here Stay awhile and breathe me in Take this life, I'm right here Stay awhile and breathe me in The rain drops just beg to hit me What now? Hasn't rained for days No time to play hide-and-seek I call on you to take me on Break me down to pieces Put me back, do it right this time Struggling to fill this empty shell Burn all my efforts In the end it means nothing [Pre chorus] [Chorus] [x2] These thoughts, burn a hole in my heart These thoughts, will keep me free and [Pre chorus] [Chorus] Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hmm det måtte jo vært Aylar med Boys Boys Boys Boys får det er jo en trist å tragisk sang noe som hadde passa fint til en begravelse Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Opeth - A Fair Judgement 3445869[/snapback] Kan jeg komme i begravelsen din? Er Opeth sin beste låt det der, ingen tvil! Selv aner jeg ikke hvilken sang jeg skulle valgt, er for mange å velge mellom! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ombestemte meg akkurat nuh, jeg vil heller ha Fear of the dark i begravelsen, sangen er den beste av Maiding og en som passer meg Selv om jeg tror ikke jeg kommer til og velge sang selv, blir nok nærmeste venner / familie som får den æren. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Pixies - Monkey Gone To Heaven ..cause the song is awesom-o! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Vet ikke helt om jeg vil begraves. Liker ikke tanken på at kroppen min bare skal ligge der å råtne, men det er en annen diskusjon. Om jeg absolutt skulle ha hatt en låt ville jeg hatt noe av Joy Division. Closer er jo egentlig albumet om døden selv, bare produksjonen, den stemningen, tekstene og det musikalske minner meg om døden. Endret 2. mars 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
Juden Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Queen - These were the days of our lives Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Gun's 'n roses - Don't cry Eric Clapton - Tears in heaven Dune (Queen) - Who wants to live forever. **EDIT: fikset skrevefeil etter tips fra Savage-Garden Endret 30. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Juden Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Dune (Queen) - Who want's to live forever. 8971146[/snapback] Det er ikke noen apostrophe i wants BTW Endret 29. juni 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå