flodhest Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hvilken sang vil du ha i begravelsen din? Noen gang tenkt på det? det har egentlig ikke jeg, før isted. 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Endret 29. februar 2008 av flodhest Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Dersom det ikke må være så konservativt og det kan være litt mild rock vil jeg ha Iced Earth - Watching Over Me. Dersom det skal være klassiske saker, vil jeg ha Einaudi - Nefeli (klassisk pianomusikk). Endret 29. november 2004 av eught Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) ... Endret 28. august 2011 av _HKH_ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Andrew W.K. - Ready To Die Seriøst: Kanskje Dream Theater - Endless Sacrifice Endret 29. november 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vil ikke ha en begravelse. Men hvis jeg absolutt måtte... Så skal såklart Funeral Fog av Mayhem bli spilt et par ganger Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Well, they'll stone ya when you're trying to be so good, They'll stone ya just a-like they said they would. They'll stone ya when you're tryin' to go home. Then they'll stone ya when you're there all alone. But I would not feel so all alone, Everybody must get stoned. Well, they'll stone ya when you're walkin' 'long the street. They'll stone ya when you're tryin' to keep your seat. They'll stone ya when you're walkin' on the floor. They'll stone ya when you're walkin' to the door. But I would not feel so all alone, Everybody must get stoned. They'll stone ya when you're at the breakfast table. They'll stone ya when you are young and able. They'll stone ya when you're tryin' to make a buck. They'll stone ya and then they'll say, "good luck." Tell ya what, I would not feel so all alone, Everybody must get stoned. Well, they'll stone you and say that it's the end. Then they'll stone you and then they'll come back again. They'll stone you when you're riding in your car. They'll stone you when you're playing your guitar. Yes, but I would not feel so all alone, Everybody must get stoned. Well, they'll stone you when you walk all alone. They'll stone you when you are walking home. They'll stone you and then say you are brave. They'll stone you when you are set down in your grave. But I would not feel so all alone, Everybody must get stoned. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Guns 'n roses - November rain Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) bee gees - staying alive Endret 29. november 2004 av Noldus Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) -slettet- Endret 30. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Guns 'n roses - November rain Tenkte akkurat på det samme! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Highway to hell - ACDC Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Highway to hell - ACDC Stairway to Heaven Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Green Day - haha, your dead Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Dimmu borgir - Alhelgens død i helvedes rike ..... eller kanskje ikke må man ha begravlse eller kan man bli begravd i hagen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tenacious D - Fuck Her Gently eller Jan Teigen - Optimist Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Eric Clapton - Tears in Heaven, den sangen på Kirkens Nødhjelp reklamen, den hvor det går en kar imot kamerat på en øde vei, sangen er på svensk eller norsk, er ikke helt sikker. Og Starway To Heaven Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Amazing grace er kanskje en av de beste å spille. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Paul van Dyk - For an Angel Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Paradise Lost - As I die Seriøst: Pink Floyd - Wish you were here Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Paul Van Dyk - nothing but you. Sangen er kanskje ikke beregnet for begravelser, men selv digger jeg sangen, og derfor skulle den ha blitt spilt, kanskje flere ganger. Men hva er vits, jeg er sikkert den eneste i hele slekta som liker sangen, og jeg hadde også være den eneste som ikke hadde hørt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå