Spurs Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Emnetittel sier seg selv.... er det verdt investeringen? Håper på raskt svar! Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Audigy 2 ZS har DTS dekoder, bedre lydkvalitet. Når du får dette kortet i bulk for ca 500,- så ville jeg valgt det. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Les mer om forskjellene her: http://www.soundblaster.com/products/audig...lue/compare.asp Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kan jo softmodde kortet. Poster link senere. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Softmode: Audigy 2 til Audigy 2 ZS Du vil få DTS-støtte og THX-sertifisering, men ikke 7.1-støtte. Jeg ser da ingen hensikt i å kjøpe ZS. Endret 29. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Takk for hjelpen! Da er mitt Audigy 2 moddet til ZS. Funker fett! DTS og THX virker bra. Om jeg hører noe forskjell i lyd er mer tvilsomt... Nå skal jeg ikke investere i nytt lydkort før det kommer et med Dolby Digital Live eller Soundstorm.... Da blir det DD5.1 i spill gjennom digitalutgangen også, og ikke bare på film. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Takk for hjelpen!Da er mitt Audigy 2 moddet til ZS. Funker fett! DTS og THX virker bra. Om jeg hører noe forskjell i lyd er mer tvilsomt... Nå skal jeg ikke investere i nytt lydkort før det kommer et med Dolby Digital Live eller Soundstorm.... Da blir det DD5.1 i spill gjennom digitalutgangen også, og ikke bare på film. Bare hyggelig. Har selv Audigy 2 @ ZS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå