Spurs Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Har 1GB (2x512mb) Corsair TWINX 1024-3200XL brikker fra før. Lurer sterkt på å utvide med 1GB til. (Det er verdt det?!) Kan jeg da utvide med 2x512mb med valgfrie brikker, eller må jeg kjøpe 2 stk til av samme sort som jeg har? Kjører da begge "settene" i dual channel? Ser frem til svar. Endret 29. november 2004 av Spurs Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Tenkte å investere asap. Trenger hjelp til valget! Plz anyone? Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Oops.. det ble visst dobbelsvar... Endret 29. november 2004 av Spurs Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 2GB med RAM er kanskje litt overkill? Tviler på at det er hverdt pengene! Men uansett, ja du kan velge et annet merke, bare pass på at de har samme hastighet, (PC2700, PC3200 osv), og at de har samme CL.. Selvfølgelig, noen merker er bedre enn andre. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 anbefaler sterk å kjøpe same type og merke, jeg rimelig dårlig ytelse av mine 3200ll fra corsair, for jeg bruker 2 twinmos i tillegg , så kjøp flere 3200 xl du Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 2GB med RAM er kanskje litt overkill? Tviler på at det er hverdt pengene! Er det overkill??? Merker ofte at Windows må bruke harddisken til minnebehandling. Noen andre som har meninger om dette? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det overkill???Merker ofte at Windows må bruke harddisken til minnebehandling. Noen andre som har meninger om dette? Det er ikke fordi du er tom for minne, det er fordi Windows er sånn. Du kan putte så mye minne du vil inn i en Windows boks, den vil fortsatt dytte en del ting ut. Har prøvd å kjøre uten swap-fil, men den begynte fort å klage. Synes du det er dumt er det bare å installere et ordentlig operativsystem Med mindre du har helt spesielle behov er 2GB ram = penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Med mindre du har helt spesielle behov er 2GB ram = penger ut av vinduet. Jeg spiller en del, tar backup av dvd'er, pakker ut og inn større filer, redigerer litt video.... Det er vel de tyngste jobbene pc'en min gjør. Kanskje jeg skal bruke pengene på en større prosessor istedenfor å øke minnet? Endret 30. november 2004 av Spurs Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kanskje det ja... Bruk penga på julegaver heller du! Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Kanskje det ja... Bruk penga på julegaver heller du! Må jo kjøpe noen julegaver til meg selv også??? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hmm... Med den pcen der ser jeg ikke helt behovet for oppgraderinger, men må du så må du. Kanskje en ny skjerm eller noen harddisker? Filserver? HTPC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå