Gå til innhold

Forhold på avstand

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hvis deg: SVAKE MENNESKE!

Hvis henne: er du klar over hvor lite attraktive engelskmenn er?

Jeg kommer ikke til å være utro. Det er jeg rimelig sikker på, uten å ha erfart ligende situasjoner tidligere. Hun? Neppe.

Det siste du sa trøstet jeg meg selv med tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, så du er bekymret for at dere skal ha blitt for forskjellige og ikke like hverandre like godt når et år har godt snarere enn at noen skal finne på å være utro.. hmm..

Jeg synes du bør snakke med henne om dette, da viser du at du bryr deg. Kanskje tenker hun også på det samme..

Lenke til kommentar

Som den positive jævelen jeg er så tror jeg det vil gå bra :) Dere vil selvsagt få noen problemer med sjalusi, veldig sporadisk kontakt osv, men dere virkelig er glad i hverandre så vil forholdet vare, og kanskje til og med bli bedre? :)

Bestem dere for at dere skal klare det, så går det nok bra, ett år er ikke sååå lenge :)

Lenke til kommentar

Innstilling er nok alpha og omega ja. Hvis man ikke tror det funker så gjør det nok ikke det heller. Og kanskje er det best å slutte før året begynner, så man ikke får et under-par forhold i et år som ikke funker når man møtes igjen?

Nå er jeg altfor negativ til vitamininnsprøyterne ellers her, men det funker hvis dere begge vil og er innstilt på at det skal funke, og vet hva det innebærer. Ett år er ikke SÅ lenge, but then again, oh so long.

Lenke til kommentar

Altså, dette kommer fra et menneske som bare baserer sine kommentarer på det som høres logisk ut:

1. For å få forholdet til å vare, bør du hele tiden få kontakt med henne når du har muligheten til det, for å vise at du fortsatt er "interessert" og vedvarer den kjærligheten som står mellom deg og din frue. (Dette har du sikkert tenkt på selv).

2. Sende kort, DET er kanskje det mest personlige kommunikasjonsmiddelet som finnes.

3. Husk, dere er ikke helt ferske. Hadde dere bare vært sammen noen uker så hadde det vært verre, men husk; dere har vært sammen i to år (?), og dere har etter hvert blitt et flott par. Dere kjenner hverandre, deres følelser er sterke for hverandre. Jeg tror ikke dette vil ødelegge forholdet deres.

Altså, det er det jeg har å si, men om det er korrekte synspunkter jeg har, er jeg usikker på - jeg bare føler det på meg at deres forhold vil vare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Finnes alt for mange fisk i havet, og alt for mye og oppleve når man er 18 år, til at man skal la seg binde opp av et annet menneske.

Om det er din nabo, eller en som bor langt unna spiller forsåvidt ingen rolle.

Så sant som det er sagt. Er ikke mitt valg at jeg er så glad i henne. For meg er det bare litt waste å gå ett år å vente på noe som sikkert ryker uansett, på grunn av avstanden.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Tjohei suddeli dei.

Jeg har da prøvd avstandsforhold, Trondheim - Bergen. Gikk det? Nei. Hvorfor ikke? Vi kjente hverandre ikke godt nok fra før av. Dere to kjenner jo hverandre sikkert inn og ut. Dere stoler på hverandre, og kan sikkert merke om noe galt, bare ved å høre på stemmen til den andre. Så lenge dere er oppmerksom på hverandre og ikke glemmer hva dere har i vente når året er omme, så går dette nok kjempebra.

Jeg har gitt opp ett forhold som varte i nesten 3 år, delvis pga han reiste i militæret i Kirkenes. Kirkenes - Bergen er et stykke. Forskjellen mellom det og dere, er at dere har det bra sammen nå. Ikke tving henne til å sitte hjemme og sture mens du faktisk har det gøy, treffer nye folk og opplever nye ting. Det synes jeg er rett og slett urettferdig, og blir hun sittende hjemme pga du truer med at "dette kommer aldri til å gå hvis du reiser", ja da kan du nok være sikker på at det ikke kommer til å gå. Dere har det bra nå. Styrk forholdet deres ved å vise henne hvor mye hennes velvære betyr for deg. Du vil vel at hun skal ha det bra? Året går fort, dere reiser jo hjem i ferier. Du kan nok sikkert få besøkt henne i England også. Det går faktisk fly fra Bergen ;)

Lenke til kommentar
ikke glemmer hva dere har i vente når året er omme

Det prinsippet der har jeg aldri forstått, "bedre med en fugl i hånden, enn ti på taket"

Greit man har det sikkert fint og alt sånn per dags dato.

men det finnes jo uendelig mye annet og ta for seg av, som sikkert er like bra - om ikke bedre. og dette skal du si nei til, fordi man tror at en man traff når man var 16 år er eneste (mest lettvint? kanskje) retning man bør ta.

Nei la nå ting skure og gå, vær singel når du er alene, og ha dame når hun er hjemme: vinn-vinn.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere kan få det til å virke hvis du kjøper billige ryanair billeter ned til henne når du har perm og dere passer på å holde kontakten, som mange har sagt kjenner dere sikkert hverandre inn og ut. Sånn er det når man har vært sammen i over to år, det er sannsynligvis ingen som kjenner deg like godt som henne og hvis du virkelig vil at det skal virke så får dere det til å virke! :) Blir for dumt å nekte henne å dra ut i verden og oppleve ting fordi du er for sjalu, hun har sikkert ikke lyst til å ødelgge det dere har og finner nok ikke på noe dumt mens hun er der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...