Gå til innhold

Forhold på avstand

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Noen vil kalle det trist å legge ut om slike ting i et forum bestående tilsynelatende av nerder, men noe av det jeg har fanget opp her på forumet er EQ og ikke minst IQ på høy skala, so here it goes:

Jeg skal i militæret neste år. Rekrutten like ved der jeg bor og resten av tiden sannsynligvis i Bergen (jeg bor like ved Stavanger). Dama vil til London og studere foto det året. Hvorfor? Fordi hun vil ikke sitte hjemme å vente på meg. Poenget er at hadde hun vært hjemme kunne jeg besøkt henne ofte. Reiser hun, ser jeg henne ikke på ett år. Da ryker det, tror jeg. Når jeg reiser inn, vil vi ha vært i sammen 2 1/2 år. Jeg har sagt at hvis hun reiser kommer forholdet til å ryke, for nettopp det er jeg rimelig sikker på.

Hva er deres holdning til dette? For min del synes jeg distanseforhold er noe BS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først å fremst..

Når man skriver slikt...sitat:

Jeg har sagt at hvis hun reiser kommer forholdet til å ryke, for nettopp det er jeg rimelig sikker på.

Så sier det seg selv...høres ikke direkte bra ut, du gir opp helt uten videre, du skal ut "i verden", hva med å la henne og prøve noe nytt?

Man kan ikke si at "skjer det og det så er det slutt", da kommer man vel ikke akkurat noen vei.

Just my 2 cents for now.

edit:

Kjenner til et annet par hvor den ene parten er i England, og dem reiser litt frem og tilbake...er vel mulig det og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kanskje du kan avslutte forholdet og prøve å gjenoppta det senere?

Så er jeg der på byen, drita, vi har pause og det er damer over alt. Det funker ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes det du tenker er fornuftig wh1te, og jeg ville også regna med det hadde blitt sånn. Distanseforhold kan bli bra, eller veldig dårlig...

Hva legger du i bra? Det blir uansett ikke bedre enn et "vanlig" forhold.

Lenke til kommentar

Synes egentlig du har litt dårlig holdning.

Har vært i lag med dama mi i 2 år nå. I fjor gikk jeg på skole i Harstad, mens hun gikk på folkehøyskole langt nede i osloområdet. I dag bor jeg ca 1 timers biltur fra henne, og vi ser hverandre hver helg. Tiden er snart inne for at jeg også skal ta turen innom forsvaret, men vi er fast bestemt på at det skal gå bra. :)

Tåler faktisk ikke tanken på å noen gang gå fra henne.

Lenke til kommentar
Synes egentlig du har litt dårlig holdning.

Har vært i lag med dama mi i 2 år nå. I fjor gikk jeg på skole i Harstad, mens hun gikk på folkehøyskole langt nede i osloområdet. I dag bor jeg ca 1 timers biltur fra henne, og vi ser hverandre hver helg. Tiden er snart inne for at jeg også skal ta turen innom forsvaret, men vi er fast bestemt på at det skal gå bra. :)

Har selv "kun" vært sammen med madammen i 6 måneder på onsdag, bor i hver vår ende av Oslo, neste år har jeg "inntil videre" planlagt å ta påbyggsåret hjemme i Rogaland. Selv om det betyr store avstander så er vi fast bestemt på at dette skal gå bra.

Vel å merke så har jeg planlagt å pendle mye til Oslo iom at jeg og har dette som jobb så vi slipper å være unna hverandre et helt år.

Selv om man er lagt unna så må man kunne få til ting slik at man kan få møte hverandre. :wee:

Tåler faktisk ikke tanken på å noen gang gå fra henne.

Føler akkuarat det samme selv, har man noe bra vil man ikke gi slipp på det :wee:

Lenke til kommentar

avstandsforhold er jo bare helt konge.

1) du er garantert å få noe hver gang dere møtes

2) hun får aldri i verden vite om alle de andre du herjer med mens hun er borte

Pose og sekk her kompis. Benytt sjansen.

Slå deg til ro når du har vært ute og seilt litt ;)

Lenke til kommentar

Et forhold er både psykisk og fysisk... Jeg liker ikke tanken på et avstandsforhold!

Men ikke hør på meg, jeg er kjent for å slå opp etter 2 uker...

btw: enig med dahle! lev livet mens du kan, ikke bli 33 så plutselig skal du freake ut.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Ett år hvor dere begge, om enn du noe ufrivillig, kommer til å gjøre noe "nytt" og møte nye mennesker.. Vel, skal være ærlig, sånt lover ikke godt. Det vil i så fall ikke være første gangen militæret tar livet av et forhold..

Det virker som du sikter inn mot sjøforsvaret, da må du jo også tenke på muligheten for at du er til sjøs store deler av året, og at å treffes mildt sagt kan bli vanskelig..

Men til syvende og sist er det hva dere gjør av det og hvordan dere takler det som har noe å si. Ingen personer er like, ingen forhold like. Det er vel bare dere to som kan finne ut av dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
1) du er garantert å få noe hver gang dere møtes

2) hun får aldri i verden vite om alle de andre du herjer med mens hun er borte

1) jeg er garantert å få noe hver gang ... punktum

2) det har jeg ikke samvittighet til

Blir knyttet til en person man er i sammen med så lenge vettu :)

Ett år uten kontakt med en eneste jente. Ett år uten å vite hva i alle dager hun gjør der borte. En sjalu bastard som meg takler ikke sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...