mobilfreek Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 vet noen om et prog som fjerner virus antivirus prog mitt og virker ikke.... husk prog må være "free"... har masse virus som jeg må få sletta!! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Visst du har virus må du laste ned fikser til dem, antivirus sjekker bare om du har virus, evt fjerner små virus.. Har du større må du som sagt laste ned fiks. Btw: litt feilposta kanskje.. ? Lenke til kommentar
paddington33 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gå til www.symantec.com og scan der og kjør de virus removal tingene du trenger Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 vet noen om et prog som fjerner virus antivirus prog mitt og virker ikke.... husk prog må være "free"... har masse virus som jeg må få sletta!! Forslag til forbedring: Er det noen som vet om et program som fjerner virus? Programmet jeg bruker nå virker ikke slik jeg vil. Programmet bør helst være gratis. Jeg har masse virus jeg vil fjerne. Håper dette stemmer. Det er mulig trådstarter vil ha et program som kan fjerne antivirus programmet (som han anser som et eget virus) og som helst ikke bør fungere, men det er mindre sannsynlig, så jeg tror mitt forslag skulle være riktig. Husk stor bokstav, punktum og komma, samt setningsbygning! Johoo! Lenke til kommentar
cairn Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Avast! Home Edition (Gratis) fra www.avast.com har jeg hatt gode erfaringer med Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Feilpostet, flyttes til sikkerhet. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://www.pandasoftware.com/activescan/ Den finner flere virus enn houscall fra trend. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 noen som vet om no pop up prog a?? det popper masse plagende popups opp hele tiden Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fjern spyware/adware . Steng messenger service i XP. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Sygate Personal FIrewall Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Fjern spyware/adware . Steng messenger service i XP. takk for tipset!! men jeg skjønner ikke helt jeg finner jo faen meg ikke "messenge" nedover på den tjenestergreia??? heter den no annet på norske pcer?? Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg har engelsk windows, men den skulle være under administrative verktøy, tjenester(?). Resten står vel alfabetisk, er rimelig sikker på at den heter messenger på norsk også ja. Se screenshot. edit: her er en norsk side om det samme. Evt. prøv shoot the messenger. Endret 30. november 2004 av akh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå