Bluesky Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei Kan noen her anbefale noen bra trådløse headsett med mikrofon. Skal brukes mest til Skype, men det er også en stor fordel dersom headsettet egner seg til musikk og spill. Jeg har søkt litt rundt og det finnes visst ikke mye slikt på markedet i dag, men jeg klarte å finne denne Den er jo egentlig grei, men jeg skulle gjerne hatt noe med litt mer "trøkk" i På forhånd takk Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hmm, det er ikke mange som lager slikt til consumer bruk, men en jeg kommer på i skrivende stund er: http://www.sonorix.com/%7Etven/eng/product/product_odh.php Ellers kommer jeg bare på diverse trådløse mic'er, o.l. . Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jo takk for den CosmoK, men den de hadde der så litt "liten" ut. Det jeg aller helst skulle ha hatt er noe slikt, men med mikrofon Endret 30. november 2004 av Bluesky Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du er klar over at du må ganske høyt opp i pris (over 1000 kr) får at du skal få noe som låter bra i et trådløst headset.. Jeg synes absolutt du skal tenke deg nøye om før du kjøper det.. Hvis du kjøper det så må det være fordi du har tenkt til å høre på musikk når du ikke sitter foran pcn.. (er et annet sted i huset) Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg er fullstendig klar over det ja Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg er fullstendig klar over det ja okay... jeg vet ikke hvor mye og hvor dyre headset du har hørt før.. Men hvis du ikke har hørt noe spesielt headset kan det godt være du blir fornøyd med et til 7-800 kr.. Men med mic.. hmm.. har ikke jeg sett.. finnes nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå