ahoo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Problemet var enkelt, i min iver til å få på den nye kjølaren. Reiv eg vekk dei orginale festene til CPU`en! Tenkte ikkje noko meir over det der å då!,Men , når vannkjølingsblokka skulle monteres..Blei det brått eit problem.Og dette blei løysingen. Håper noken kan komme noko bedre løysing på dette problemet. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Vakkre treklosser! Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Og treskruer! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva med å skaffe til veie et erstatningsfeste? Bør vel ikke akkurat kose all verden Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det er ingen som seller det, ringte rundt til alle butikkane..Men, ingen solgte dette laust. Lenke til kommentar
trra Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Så jo ikke så ille ut det feste der, lagde selv et feste til vannblokka mi, brukte tre små stålplater Endret 30. november 2004 av trra Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har selv knekt mitt feste, og har også forsøkt å få tak i ett nytt. Det viste seg å være komplett umulig, har sikkert vært i kontakt med 10-20 Webshops, men ingen har noe slikt liggende. Eneste muligheten jeg ser nå er å kontakte abit direkte, men dette har jeg ikke somlet meg til enda. Løsningen din var iallefall ett alternativ. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har butikkene en tanke serviceinstilling, bør de ordne dette for deg, da. De er jo tross alt leverandører av kortene, så reservedeler bør de også kunne skaffe. Min mening, da. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, heilt enige! Surt! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke vær passiv! Bare mas der du kjøpte kortet. Ikke bare spør om de har, men si at de skal skaffe Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så jo ikke så ille ut det feste der, lagde selv et feste til vannblokka mi, brukte tre små stålplater Synest ikke det festet så helt trygt ut. Det ser ut som det er rett før den løsner Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Så jo ikke så ille ut det feste der, lagde selv et feste til vannblokka mi, brukte tre små stålplater Synest ikke det festet så helt trygt ut. Det ser ut som det er rett før den løsner Mitt eller det til ahoo? Hvis du tenker på det mitt så er det bilde litt gammalt, har festa det bedre nå, på bilde så er bare den ene hulle i den ene plata festa, nå er alle 3 festa, måtte bare bøye den plata litt mer. Endret 2. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
friskies Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ser ikke helt patent ut med treklosser og treskruer på et hovedkort:) Men så lenge det funker så! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ser ikke helt patent ut med treklosser og treskruer på et hovedkort:) Men så lenge det funker så! Tre leder ikke strøm Hvordan festet du treklossene til hk? Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Eg har skrudd fast brikkene fra baksiden, og laggt ei isolerande plast skive imellom skuane og hk. som avbildet... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *off-topicmodus aktivert* Vi burde nesten spørre om for eksempel microplex kunne tatt inn slike fester. *off-topicmodus deaktivert* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg tror man kan få kjøpt noe til å blande i kjølepastaen som gjør at kjøleblokken sitter fast, hadde dette på kjøleren til et skjerkort. Satt bra nok fast. Men vet ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg tror man kan få kjøpt noe til å blande i kjølepastaen som gjør at kjøleblokken sitter fast, hadde dette på kjøleren til et skjerkort. Satt bra nok fast. Men vet ikke hva det heter. Det er vel ikke så smart hvis du skal ha av blokka noen gang. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg tror man kan få kjøpt noe til å blande i kjølepastaen som gjør at kjøleblokken sitter fast, hadde dette på kjøleren til et skjerkort. Satt bra nok fast. Men vet ikke hva det heter. Det er vel ikke så smart hvis du skal ha av blokka noen gang. Jo da, man får fint av blokka, sitter ikke som lim da! Men holder seg på plass. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tror ikke at det er å anbefale å skulle bruke noe annet enn skruer til å feste ei vannblokk. Husk på at når du setter trykk i systemet så vil slangene forsøke å rette seg ut, og dermed også prøve flytte blokka. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå