Gå til innhold

Nytt skjermkort til overklokking/flashing

Anbefalte innlegg

Halla folkens!

Nå har det seg slik at jeg skal gi min far mitt gamle 9800PRO@XT og jeg skal kjøpe nytt! Jeg hadde god erfaring med mitt 9800PRO som jeg flashet til XT.

Valget står mellom et x800 VIVO eller 6800GT... (jeg tenkte da å evt flashe bios på x800 VIVO). Hvordan er det å overklokke og låse opp pipelines på 6800GT?

Jeg bruker PC'n kun til WindowsXP og MYE spilling (HL2, NFSU2..) hva anbefaler dere meg å kjøpe?

Mvh. Runebassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det å overklokke og låse opp pipelines på 6800GT?

hehehe, hvorfor skal du falshe 6800gt? ;)

det er ikke noe grun til det!

alle pipes er åpene!

eneste du kan gjøre er å klokke!

hvis du syntes det er festlig(det gjør hvertfall jeg) å flashe kort, så er x800pro vivo det beste valget!

Lenke til kommentar

bumping etter 11 minutter er en smule ekstremt... Ikke gjør det i fremtiden.. det er bare irriterende.. ;)

sånn litt ontopic.. 6800GT er det beste valget...

enda en edit.. passert 1000 innlegg gitt.. la ikke merke til det engang.. :w00t:

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
6800le til 1900kr på komplett er klokke vennlig (much bang for buck)

men er ikke garantert å få låst opp alle pipsene. og hvis du får det, så er det lite håp om å få overklokket da pipsene krever sitt av strøm. Samme vil du møte på med et x800pro VIVO. Men derimot med et 6800GT så er det klokking all the way. :)

( selvfølgelig, yteslen i forhold til pris da på f.eks. 6800LE blir ekstremt bra.. Men er du ute ettter noe "sykt noe", og faktisk har penger, så er 6800GT det beste valget da av disse 3 alternativene som har dukket opp )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

beklager bumpinga, men jeg har mark i rumpa :p Kjempehyggelig å få hjelp alikavel da!

Jeg tror jeg har mixet 6800GT kortet med et annet, tror jeg leste at det var et kort der man kunne låse opp noen pipelines slik at det ble et GT, eller er jeg helt på vidda nå??

*edit* (kanskje det var et 6800LE jeg tenkte på...)

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...