iden Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei! Dette blir da min første post her på hardware. Jeg fant en gammel tråd på gamer.no om xbox-kabinetter og tenkte det ville være mer passende å komme med et innlegg her om kabinettet jeg har laget, enn å dra opp gamle emner. Her har jeg laget en komplett worklog på prosjektet: ICEBOX Jeg tar veldig gjerne imot ris og ros og kommentarer på det Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) veldig fint arbeid! liker også spesielt der arbeidet er ferdig....slik at man slepper og lese gjennom 50 sider med bare "bra", "stå på" og slikt.....forstår jo at det er motiverende.... Endret 29. november 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Det ble pent, det må jeg si. Litt stort kanskje, Xboxen er ikke akkurat liten fra før av. Men det er et imponerende og vel utført jomfruprosjekt. Hvis du skal forbedre noe, synes jeg du bør gjøre noe med fronten på dvdspilleren, den passer ikke helt inn. Og: Jeg har gått å lurt i flere uker på hvordan jeg skulle få satt på topp-platen slik at den kan åpnes og lukkes, men ga opp etter at alt jeg hadde tenkt på ville bare så helt forjævlig ut. Skruer og dritt. Endte opp med at jeg limte fast hele driten. Endret 29. november 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Artig sak,men det som kan være litt negativt var at den x'en foran bak vifta så ut til å dekke litt vel mye av luftstrømmen. På bildet ser det ögså ut som du har brukt en 80mm vifte. Med så stor plass hadde jeg personlig valgt en 120mm vifte for å senke støynivået så mye som mulig. Lenke til kommentar
iden Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 hehe, ja.. jeg har holdt på med prosjektet noen måneder nå, blir fort uttålmodig men den dvd-fronten ja, jeg er enig med deg der.. jeg har vurdert en list rundt i plexi, det samme med uttakene til kontrollene. Men nå ville jeg egentlig bare bli ferdig Lenke til kommentar
iden Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Artig sak,men det som kan være litt negativt var at den x'en foran bak vifta så ut til å dekke litt vel mye av luftstrømmen. På bildet ser det ögså ut som du har brukt en 80mm vifte. Med så stor plass hadde jeg personlig valgt en 120mm vifte for å senke støynivået så mye som mulig. den vifta fungerer supert, i forhold til den som stod i før så hører man ikke en dritt Originalvifta støyer noe sykt. vurderte å sette i en ekstra vifte, men jeg tror det der skal holde. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Enormt stilig prosjekt!!!!!!!!!!!!!!!! Det var den beste ideen jeg har sett. Kanskje jeg skal gjøre det med min ps2 Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Maskinen fungerer! Gjelder å slå av lyset når den står på... Blir det ikke et ganske dominerende blått lys i forhold til tv'en, slik at en blir "blendet" av det blå lyset fra x-boxen ? Ellers syns jeg det var et meget bra gjennomført prosjekt som ser bra ut Lenke til kommentar
iden Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 joda, det kan bli litt dominerende fant jeg ut, men jeg har jo en bryter bak til neon-lyset Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva med varme? hvor henter du luft inn i kabinettet? ser bare en åpning. Beklager hvis jeg er sløv. Kult kabinett. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva med varme? hvor henter du luft inn i kabinettet? ser bare en åpning. Beklager hvis jeg er sløv. Kult kabinett. Har du sett gjenom alle bildene? 1 2 3 Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 helt RÅTT, konge, your the man dude!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 woow. likte frost-effekten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 NICE. *gå med modde ideer til xboxen* Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hehe, dette ble bra! Tipper du har tent griller i hodet på noen folk med dette Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 likte det her..! fett XBOX kabinett! Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sinnsykt kult kabinett. Går med planer om et kabinett til min xbox, en gammel iMac Skal komme igang snart. Hvor tar du strøm til katrodene fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå