NoHill92 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei, Er klar over at dette kanskje kan virke litt dumt, men... Er det mulig å installere WindowsXp som er kjøpt i butikken på en bærbar, eller må man ha en tilpasset utgave? Har Win 2000 på min MD40089 nå, og kunne godt tenkt meg å kjøpe WinXP Professional. -robini- Lenke til kommentar
eee Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 det er det samme om du har en bærbar eller en stasjonær pc... windows xp blir den samme Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Plug and pray. Kan vere smart å laste ned alle XP drivarane fyrst og brenne dei ut på ein CD. Drivarane finn du på bærbarprodusenten sine heimesider. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Så lenge den er kjøpt og er orginal virker det fint.. Hvis du bruker en brent versjon virker det ofte ikke. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Bare du installerer alle driverne til den bærbare maskinen etter installasjon av XP skal det gå helt fint. Gjorde akkurat det samme på min laptop, og den fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå