FOOrK Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvordan kan jeg bli kvitt den språklinja som kommer opp ved hurtigstart linja HVER gang jeg skur på PCen? Er temmelig lei av den.. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Høyre klikk på verktøylinjen (en meny kommer opp). Gå inn på verktøylinjer og fjern haken ved språklinje. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 ja det gjør jeg hver gang! og da blir den borte, men når jeg restarter så er den tilbake igjen! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gå i kontrollpanelet ditt, fyr opp boksen for tastatur eller keyboard hvis du har engelsk Windows. Gå til Input Locales (ingen aning hva dette er på norsk, men det er det midterste fanearket i engelsk Win2k) og fjern alle språkene bortsett fra det du bruker til vanlig. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hmm, det er ikke hos meg nei..men hvor kan jeg skifte innstillinger for språk i winxp? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Bytte innstillinger for språk xp- kontrollpanel - innstillinger for region og språk - språk - detaljer - innstillinger. Her kan du legge til og fjerne språk, og nederst på vinduet i arkfanen innstillinger har du knappen "språklinje" der du kan angi om det skal vises noe på startlinjen. Endret 30. november 2004 av pcp160 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå