aslak Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei!! Eg skal til England i sommer, og eg lure på om det er rimelig for hardware og software?? også om det er rimelig for mobiler ?? mvh Aslak Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 15:53, aslak skrev:Hei!!Eg skal til England i sommer, og eg lure på om det er rimelig for hardware og software?? også om det er rimelig for mobiler ??mvhAslak du kan bruke internet til å finne de ut,er sikker litt billigere om du ikke betaler toll og moms når du kommer hjem.Kjetil Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 http://www.komplett.co.uk/k/k.asp?r=1 http://www.komplett.no/k/k.asp?r=1 sjekk selv, eneste jeg vet at bærbare pcer kan du spare en del på, eks. sony vaio som ikke selges i norge ennå og som visst er veldig bra Lenke til kommentar
talisar Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Er vel heller lite å tjene på det:) Mer stress enn det er verdt, england erke så billig på pcutstyr som man skulle tro, men du kan jo såkalrt finne noen bra tilbud alkkurat det og da:) btw signaturen din (du rett over meg), 10 90minutt cdr plater koster rett rundt 50lappen:) Ikke verdt å bytte. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 hvor får man kjøpt det da? jeg handler ikke CDR på nettet, det lønner seg ikke når man ikke bestiller noe annet, har du noen tips? jeg bor i oslo Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 16:59, heraldo skrev:hvor får man kjøpt det da? jeg handler ikke CDR på nettet, det lønner seg ikke når man ikke bestiller noe annet, har du noen tips? jeg bor i oslo Stikk innom Komplett eller spaceworld i Oslo, her har de det! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har vært i England på "IT-shopping". Ble faktisk overrasket over hvor dyrt allting er der borte. I de fleste tilfeller dyrere enn i Norge. Men det skal sies, tilbud er tilbud der borte. Mange steder vi var kunne man få opptil 70-90 % avslag! Også på datautstyr, men som regel var det meste allerede utsolgt da vi kom. Mobiltelefoner er veldig dyrt anderledes enn at man tegner abonnement, men det er vel ikke så aktuelt. Lenke til kommentar
aslak Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Hei! Takk for alle svar, skal sjå om eg finner nokken skikkelige gode tilbud !! mvh Aslak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå