Even. Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Har lenge hatt lyst til å bygge en sub selv, men har et par spørsmål: 1) hvilket byggesett anbefaler dere? Har to mission m5 høytalere og hører mest på metal (dimmu borgir, black sabbath.....) 2)Hva får man med? regner med at MDF plater ikke følger med (?) 3) er det lett å bygge? må man ha noe serlig erfaring? 4) er bruksanvisningen bra? 5) kan kvaliteten sammenlignes med ferdigprodukt? 6) Hva skal jeg kjøpe? aktiv eller? vet ikke forskjellen tenker på 10-15" med masse, men god bass. vil helst legge meg på en pris mellom 2000-3000 spenn. Tenkte også litt på å kle den i sånn gult eller oransje "skinn" som de selger på hifibutikker og hvis jeg ikke skulle klare og montere den, kan jeg da sende den tilbake eller få noen til å montere den for en billig penge. er tegningen som fulger med bedre en pdf'n på nettet?? tenker da på den til 2400 fra eltek Endret 29. november 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror du får mere respons på AVForum.no Der er mange kloke hoder når det gjelder DIY, de kan helt sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hadde det byggesettet til 2400,-fra Eltek.Spiller veldig bra i forhold til pris. Vet du hva hammer og sag er,er det ikke noe problem og lage kassa selv. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 kassen tror jeg heller ikke blir noe problem. Men åssen er går det å montere innmaten? Fulger alt utenom kassen med? PIMP MY SUB har litt lyst å trekke den i sånn lær fra ljudia og felle et speil ned i toppen . Dette går vel ikke ut over lydkvaliteten? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 6) Aktiv sub er sub med forsterker, passiv er uten. Kan være at forsterkeren din har utgang til sub (med forsterker liksom, om du forstår hva jeg mener), men hvis det er sånn som hos meg, så har du kun en pre-out til sub, og da må du kjøpe sub med innebygget forsterker (aktiv). Ville sett på Dynabels Phobos byggesett om jeg var deg, fin sub til fin pris Sikkert den som egmur har www.dynabel.no Lenke til kommentar
neon king Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hva men å legge finerplater utpå mdf en?? tror de kutter plater der man kjøper de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå