LuciFear Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har i dag gått til anskaffelse av en Nokia 6670, og det er et par småting jeg ikke har funnet ut av enda: Hvordan aktivere automatisk tastelås? Hvordan skrive og bruke smiley? Lenke til kommentar
joku Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Trur du må laste ned ett program der den tar automatisk tastelås. EDIT: fant noen programmer som var gratis. Gå her og søk på lock. så går du litt ned over på for eksempel autolock eller keylock (dem var fertfall gratis) så trykke du bare "try it". Endret 29. november 2004 av joku Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 takk for det, jeg skal ta en kikk på den sida der.. men smileyer? det må vel gå an å bruke det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Til opplysning er ikke 6670 en "ungdomstelefon", så hvis du forventer innebygget støtte for innsetting av smilies, så har du nok kjøpt feil... Hvis du mener å sette inn helt ordinære :-) smilefjes, kan du jo bare lagre dem som maler, og velge "Sett inn -> Mal" i meldingen. Finnes muligens 3. partsprogramvare som har litt mer avansert støtte for smilies også. Endret 30. november 2004 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå