Dizk Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hei, nettopp kjøpt meg xbox crystal og skulle koble den til stereo anlegget. det funka forsåvidt men lyden var som om høytalerene var sprengt. fikk nesten sjokk og testa en cd og det viste seg at de ikkje var sprengt allikevel.. noen som har noen fornuftig løsning på dette? kobla bare lyd kablene fra boxen og inn i stereoen...trodde det ville funke Lenke til kommentar
xboxps2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Høres ut som om det er noe galt med xboxen din Hadde jeg vært deg ville jeg tatt med meg xboxen dit jeg kjøpte den, og prøvd den på et anlegg der. Det skal ikke høres sånn ut. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tja, hvilken inngang valgte du på forsterkeren? Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 plugga inn der det stod Phono - Audio Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Prøv en annen inngang - alle er like UNNTATT Phono som er forbeholdt platespiller. Denne inngangen forsterker (eller noe...) signalet og vil ikke låte bra med noe annet enn platespiller. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) øø... putta det i "video" no..funka bedre det. var vel kanskje litt logisk at det var der den skulle EDIT: takk foresten Endret 30. november 2004 av Dizk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå