wilai Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hei eg skal lage 1 router med serveren min eg laste nå ned clark connect (eg velge dt for debian støtte ikke radeon kort) og kan nogen gi mg en guide kos eg kan sette opp dt? Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Clarkconnect har jeg bare hørt godt om ;D Debian støtter da radeonkort ;D Har kjørt det selv her ;D Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Installasjonen er ganske selvforklarende. Du har sett at de har forums på CC? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 CC er så enkelt å sette opp som router at alle som vet hva en IP-adresse er, kan klare det... Lenke til kommentar
Varj Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 for det første trenger du ikke støtte for skjermkortet om du bare skal kjøre en router, for det andre støtter debian radeon like bra som alle andre distroer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå