Jokko88 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Etter en systemfeil skrudde jeg på datamaskinen, og en feilmelding kom opp. Det sto at en del av registret måtte bli gjennopprettet og at gjennopprettingen var fullført. Men ingen av programmene som skal starte under oppstarten(zonealarm, Northon) startet. Jeg restartet maskinen, men den samme meldingen kom opp og ingentin startet. Når jeg trykker på en snarvei blir den "gjennomsiktig" og programmet starter ikke.(exe filer virker ikke, untatt internett) Hva skal jeg gjøre? Endret 29. november 2004 av Jokko88 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Prøv en Repair Install hvis du har XP. http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...s/xp/Repair.htm Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Er det eneste mulighet? Det er så mye styr med formatering og reinstallering. Trenger jeg kun å formatere harddisken med windows på? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Mye styr..? Har du lest linken til Hårek i det hele tatt, du skal ikke formatere noe som helst, han snakker om "reparer" funksjonen i xp, du setter inn xp-cd og velger reparer og ikke formater. Er ikke mye styr med det. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Mye styr..? Har du lest linken til Hårek i det hele tatt, du skal ikke formatere noe som helst, han snakker om "reparer" funksjonen i xp, du setter inn xp-cd og velger reparer og ikke formater. Er ikke mye styr med det. Ops.. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jippi! Takk, det virket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå