tinsley Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Fikk et tilbud fra telenor her om dagen. Det var 1mbit linje, NIS Pro, fri tilgang til Icanal for 349 i mnd. Problemet er at jeg kan ikke ha linjen mer enn 6mnd da jeg skal til utlandet. Så da må jeg ut med 1000,- om 6 mnd. Eller så kan jeg beholde min 704 eller hva det nå er, til 299pr mnd hos tiscali uten bindingstid. Hvilken skal jeg ta? Lenke til kommentar
Penol Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hvorfor fikk du dette tilbudet? Det er jo 100 kr mindre enn hva jeg betaler. Ontopic : Den reelle prisen hvis du går over til Telenor blir jo 1000/6= 167 + 349 = 516. Det er vel ikke verdt prisøkningen å få et par k større nedlastingshastighet, når du skal si opp om 6 mnd. Hvis du ikke skal gjøre det kan det jo lønne seg. Endret 29. november 2004 av Penol Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja ikke sant. Og 516,- er jo ikke billig for en 1mbit linje ikke sant? Norton Security kan jeg jo få overalt... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 For ca samme prisen får du 2 Mbit hos NGT, billig og billig? Hvis du er fornøyd med linjen er det vel ingen grunn til å skifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå