Gå til innhold

Trenger ide til billed/lydoverføring på elgjakt!

Anbefalte innlegg

Som dere ser så er mitt....problem ganske spesielt :roll: .........

Har en svigerfar som har lyst til å overvåke jakthyttas utsikt ifra huset sitt. Dvs at han vil ha en form for Lyd/video overvåkning som kan gi beskjed i huset hans hvis det er elg/hjort innenfor lyskasterene. Dette skal selvfølelig ikke koste skjorta, og det bør være litt "vær" robust (se bilde). Kameraet/webkameraet vil stå inni jakt hytta så vær og vind vil sannsynligvis ikke være et problem for kameraet. Han vil heslt at hvis det er bevegelse (lyd) innenfor rekkevidde til kameraet /mikrofonen så skal han få en alarm så gir beskjed i huset at nå er det noe på gang utenfor jakthytta. Mitt spørsmål er da, er det noen som har noen gode forslag til å løse denne problemstillingen. Dette kan kobles opp mot en pc i huset hans, men hadde vært greiest med et enkelt lydsignal som gir beskjed at nå skjer det noe slik at han kan sjekke webkameraet/kameraet.

Dere skjønner hjortene/elgene skal merkes (daktari) for overvåkning.

7079826ef5d1c1e36472ba21e922a088.jpg

(Urk ser ut som om bilde siden er nede, noen som har forslag om hvordan få vist bilde i innlegget?)

Alle forslag mottas med takk!! :thumbup:

(best å være på godfot med svigerfar vett du..... ;)

Ikke skyt meg hvis dette er feilpostet. Var liksom eneste plassen jeg fant jeg kunne poste dette...

Endret av MoNoXiDe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...