asad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ja, jeg vet det hørtes helt rart ut. Men noe veldig merkelig har skjedd med pcen min. Mange av program-ikonene er nå avbildet som et stykke ost ( ?!?! ) på skjermen, og det går ikke an å åpne dem. Hva i huleste? Jeg bruker NOD32 antivirus, men går tilbake til norton etter idag. Nod32 har sluttet å fungere. har dere opplevd noe liknende? Jeg får jo ikke lest e-mail engang! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ja, jeg vet det hørtes helt rart ut. Men noe veldig merkelig har skjedd med pcen min. Mange av program-ikonene er nå avbildet som et stykke ost ( ?!?! ) på skjermen, og det går ikke an å åpne dem. Hva i huleste? Jeg bruker NOD32 antivirus, men går tilbake til norton etter idag. Nod32 har sluttet å fungere. har dere opplevd noe liknende? Jeg får jo ikke lest e-mail engang! vet ikke hva.....men.. LOL:... ost??? Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ta en titt her. takk. men det står at jeg også må slette alle filene med det oste-ikonet. Kan dette stemme??Jeg har 100vis av filer som er smittet av det jo ?! Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 takk. men det står at jeg også må slette alle filene med det oste-ikonet. Kan dette stemme??Jeg har 100vis av filer som er smittet av det jo ?! Vel, du kan se om .exe-filene har blitt renamet og den har laget en kopi som er ostevirusspreder. Dette fenomenet hadde jeg med et annet virus, som gjorde at .exe-filer ikke kunne bli kjørt og hver gang jeg prøvde å åpne en .exe-fil ble den renamet til navn.vxd, samtidig som viruset dupliserte seg selv og la seg i en ny .exe-fil som hadde samme navn som den jeg prøvde å åpne (eks: prøver å åpne moo.exe. moo.exe blir renamet til moo.vxd, og viruset kopierer en .exe-fil som ligger i systemmappen og renamer den til moo.exe). Dette oppdaget jeg dessverre for sent; først etter at jeg hadde reinstallert alle programmer som hadde fått sin .exe-fil sabotert. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Dette her er rett og slett for jævlig. Programm etter programm slutter åp fungere!Jeg må finne på noe, har mye viktig informasjon på pc`en nå. Kan ikke reinsatallere. Hvorfor fjerner ikke norton viruset egentlig? Ja, da var det tilbak til norton igjen. en til NOD32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå