jente19jentejente Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei Jeg skal bygge en pc til en venn av meg. Han vil ha en lett pc som han kan lett ta med seg ned til meg og ha lan. ( Skal ikke ha bærbar . Trenger da en barebone kabinett, noen som har et bra forslag??? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 ser det bra ut???Her Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kjøp SN85G4! det er et AMD 64 system som er raskt, og samtidig er en liten snaxxy sak! (er speil forran på pc'en=) jeg har det nå.. men skal selge det, er "bare" plass til 2 hardisker og det begynner å bli et problem for meg.. ellers så er det et topp kabinett ! =) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Flyttes til SFF/Barebone forumet. Lenke til kommentar
bentrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Heisann Jeg har akkurat kjøpt meg en Shuttle SP81P, og denne liker jeg veldig godt. Den ligger i øvre prisklasse men så får du det som antagelig er den beste barebone'en i dag. Du kan lese om min her: Shuttle råtass Lykke til! -Bentrik- Lenke til kommentar
SuperSoaker Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ta en titt på Qbic fra Soltek, de er undervurdert. Jweg har en AMD 64 med SATa-RAID. Den har litt mer plass invendig enn mange andre med 2x5.25" og 2x3.5" leveres med ryggsekk inkludert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå